Wie vliegt er nog naar Hurghada??

• Peter Overeem

Bericht op de site van Skytours: Reizen Rode Zee

Reizen naar de hotelresorts aan de Rode Zee zijn veilig. Elke dag hebben wij meerdere malen contact met onze vertegenwoordiging ter plaatse en aan de Rode Zee kunt u rustig vakantie vieren onder volledige garantie van het SGR en het Calamiteitenfonds.

http://www.skytours.nl/nieuws/reizen-rode-zee-222/

• ragon

wij vertrekken zoals het er nu uitziet nog steeds op 8 september met transavia (al moet ik wel ff checken omdat er geen vlucht gepland staat)

morgen gaan wij contact opnemen met ons reisbureau , wij hebben het namelijk in duitsland geboekt maar vliegen wel vanaf amsterdam

dus hopelijk kunnen wij met een gerust hart die kant uitkomen

• Fransje

Ik weet niet of dat als je via skytours boekt je altijd met transavia vliegt maar bij die laatste op de site staat een stuk over egypte dat ze de geplande vluchten zullen uitvoeren om mensen terug naar nederland te halen maar ik kan er niet uithalen dat er mensen mee heen vliegen naar egypte. Info op tranavia.com (rechterkolom situatie egypte aanklikken)

• Cynthia

As we speak is mijn vriend aan het boarden voor zijn vlucht met transavia naar Hurghada

• Fransje

(tu)

• agnes

Ik zie op teletekst 4 vluchten staan voor vanmiddag.

3 van transavia HV en 1 van OR .

Staat niets bij van geannulleerd of zo, zouden die dan allemaal met een volle vlucht vertrekken of mensen ophalen.

Van Cynthia begrijp ik dat er dus wel mensen vliegen richting Egypte.

• Patrick

Dit staat er ook, dus mijn inziens halen ze alleen nog mensen op, dus leeg heen..

"Als u rechtstreeks bij ons een vlucht heeft geboekt naar Egypte en u reist voor 1 november 2013, kunt u uw reis omboeken naar een andere bestemming, of u kunt uw geld voor uw ticket terugvragen.

Bij het omboeken geldt dat u het verschil in tarief betaalt of terugkrijgt. Voor omboeken, restitutie of andere vragen kunt u contact opnemen met ons call center."

• Kimmetje

Sky Tours blijft vliegen op Hurghada/Sharm El Sheikh zo lang er genoeg plaatsen gereserveerd zijn en natuurlijk het reis advies niet aangescherpt word. Tot op heden worden er geen annuleringen vanuit Sky Tours gedaan.

• Odie

Arkefly heeft net alle vluchten gecancelled :-(

Transavia heeft inderdaad op de site staan dat het mogelijk is nu om te boeken of te annuleren.

Daarom maar even gebeld: je mag gewoon nog weg zolang het er voldoende mensen zijn die willen.

Het kan alleen wel van dag tot dag aangepast worden.

Skytours vliegt ook met Transavia en daarom gaat daar alles nog gewoon door.

• rahannah

Wij gaan de 31 ste ook. Wij hebben omgeboekt naar sky tours. Die gaan wel gewoon. Dus als je toch wilt gaan, net als wij….even omboeken naar skytours:)-D