Wie vliegt er nog naar Hurghada??

• Richard Keur

Hallo allemaal,

Onze vakantie bij Thomas Cook is vrijdag jl geannuleerd, wij zouden zaterdag 31-08 voor 21 dagen naar Hurghada gaan. Hebben hier een jaar lanfg naar uitgekeken en voor gespaard. Volgens onze egyptische vrienden daar is er niks aan de hand. Probleem is wel dat er niks meer te boeken valt en wie er nou nog wel naar Hurghada vliegt …

Het resort waar wij altijd naar toe gaan is Sunday Holidays Resort, ligt dicht tegen Sekalla aan.

Iemand nog tips om deze negatieve bedoeling om te zetten in iets positiefs??

Mvgr. Richard Keur

• Merel

Bij Skytours kun je volgens mij nog steeds gewoon boeken, ook last minute.

Ik vlieg komende zaterdag (ga ik tenminste nog steeds vanuit) naar Hurghada via Skytours (Transavia).

Succes!

Groeten,

Merel

• agnes

Hallo Richard.

Hier op dit prikbord werd in een andere topic vermeld dat er mensen wegens annulering geboekt hadden bij Skytours.

Misschien zou je het daar kunnen proberen, mits je met Skytours wilt vliegen??

Zie onderstaande topic.

=========================================

Re: Situatie Hurghada 17 Augustus

Gepost door: Cynthia ()

Datum: 17 augustus 2013 12:37

direct via skytours reis boeken heb ik ook gedaan en vertrek a.s. dinsdag naar hurghada

==================================================================

groetjes Agnes.

• Cynthia

Hai Richard,

Ik heb de reis omgezet via skytours, zij vliegen nog wel. Mijn man en zoon vertrekken morgen

• Fransje

Op de site van transavia staat informatie over vluchten van en naar egypte, misschien dat je daar wat aan hebt.

• jojo

ik had hetzelfde probleem ik zou 1 september voor 22 dagen gaan moest omboeken ga nu via brussel naar djerba

• jopie

hebben wij ook gedaan vliegen 31 augst

• Richard Keur

Ondertussen met skytours bezig, krijg als het goed is vandaag een aanbieding voor 21 dagen Sunrise Holiday Resort Hurghada.

Iedereen alvast bedankt voor de input

Mvgr. Richard Keur

• agnes

Klint goed, en ook nog naar het hotel wat je graag wilde.

Een fijne vakantie gewenst alvast.

• pierre

Richard,

wij vliegen 7 september. Het is in Hurghada prima te doen. Gewoon rustig (erg rustig). Als je dat niet erg vind, gewoon lekker gaan. Het heeft ook voordelen die rust.

Ook wij hebben regelmatig contact met egyptische vrienden. Wij waren daar ook in februari 2011 toen Mubarak werd afgezet. Ook toen was daar niets aan de hand.

Er wordt alleen aangeraden niet naar Dahar te gaan. Maar met Egyptische vrienden is dat ook gewoon te doen.

Wij zijn blij dat we gewoon weer lekker kunnen gaan.