Bel air azur op dit moment

• Cynthia

Beste mensen,

Ik ben net een beetje geschrokken van een bericht van een dame op dit forum over agressie naar toeristen. Zitten er op dit moment toeristen in bel air azur? Mijn man en zoon vertrekken dinsdag a.s..

Zou graag wat vernemen.

groet Cynthia

• Peter Overeem

Hallo Cynthia,

We pikken op dit moment een paar mensen op bij Bel Air Azur om vandaag bij ons te duiken, dus ja.

• Merel

Ik hoop nog steeds aanstaande zaterdag naar Bel Air Azur te gaan.

Mijn reisbureau heeft de reizen naar Hurghada nog niet geannuleerd.

2 jaar geleden ook geweest, prima resort, voldoende bewaking mocht het nodig zijn.

Persoonlijk ga ik nog steeds af op de updates van Peter en zijn er op dit moment geen problemen in Hurghada, Cairo is idd 500 km verderop.

Hopelijk zijn blijven de Russen wel thuis, dan wordt het een heerlijk rustige vakantie!

Overigens is er weinig reden om buiten het resort te willen zijn, er is voldoende in de 3 resorts te doen. In het resort is er absoluut geen sprake van agressiviteit, het gaat waarschijnlijk over straatverkopers in de het oude stadscentrum.

groeten,

Merel

• Cynthia

dank je Merel, het lijkt mij ook een geweldig hotel. Was alleen zo naar bericht op een ander topic hier.

• zonnetje

wij gaan volgende week dinsdag als het kan naar dit hotel, dit is dan de 3de keer dat we gaan. Nu is mijn vraag hoe het daar is kwa veiligheid gaan met een dochtertje van 1 jaar. En mogen wij daar wel de zee in. om te snorkkelen?

Wij hebben er veel zin in. Alleen onze fam. vind het maar niks dat we er heen gaan.

Het is alleen nog wat onzeker wat onze reisorganisatie doet.

• Richard keur

Ligt er aan waar het resort zit, Sekalla en Makadi Bay, geen enkel probleem.

Wij gaan op 01-09 voor 22 dagen weer naar Hurghada, is uiteindelijk omgezet omdat de 1e boeking was geannuleerd.

• agnes

Dit schreef de manager van hotel Arabella op hun facebookpagina.

Deze regels zouden ook gelden voor Bel Air en Arabella dus.

Men kan worden ondergebracht in Arabia, wat dan open blijft.

Bel Air ligt 20 min lopen vanaf de moskee richting Dahar.

=================================================

Ashraf Farouk

Dear Guests,

I am sure that by now you are all aware of the current unrest in Egypt; although, in Hurghada we do not have any problems but the major travel agents and airlines have announced that they will not bring tourists to Hurghada until 15/9 and that they will only fly guests back that are already on holiday in Hurghada.

Due to this economic pressure the occupancy in the hotel is expected to decrease over the next few days till we reach an empty house; therefore, we are open till 29/8 whereas any new arrivals after this date till 15/9 will be staying at Arabia Azur….

Guests in-house already will complete their stay without disturbance.

Please note that this situation could change at any time according to new information that we receive from the tour operators.

We feel sad to inform you with such announcement and we trust that you understand that the situation is out of our hands.

May I ask you to share any questions or concerns with us rather than listening to rumors that might be misleading.

The information I am sharing with you now has just been decided less than 30 minutes ago and we are informing the travel agents now.

Best regards

Ashraf Farouk

• JolandaH

Even als aanvulling op het bericht van agnes:

Arabella, arabia en bel air, deze 3 hotels liggen een beetje aan elkaar vast.

Arabella en Arabia liggen aan strand(en). Gasten van bel air maken gebruik van t strand bij Arabia.