http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/column/rick-nieman/waarom-het-nieuws-uit-egypte-belangrijk
lees net ook dat roel geeraerts van rtl om 11.00 uur landt in hurghada en graag in contact komt met mensen die daar ook zijn
We hopen dat de toeristen blijven komen en zich niet laten afschrikken door ‘onvolledige’ berichtgeving en negatieve berichten..????????
Bijna 800 doden en dit is volgens you/jullie niet waar ?
Snap dat ondernemers geld willen verdienen maar, de situatie laat het ff niet toe
En nu in hurghada is het rustig maar….blijft dat zo en kunnen de ondernemers garantie,s en veiligheid garanderen ?
Ik moet er niet aan denken dat ik samen met mijn vrouw en 2 kids daar zou zitten………..
Volgend jaar hoop ik er weer naartoe te gaan
Ik, en andere Nl'ers met mij hebben nooit de indruk gegeven dat we garanties kunnen geven, dat heb ik gister in RTL nieuws ook gezegd, ik kan alleen berichtten over de huidige situatie, en die is onveranderd. Probeer je alsjeblieft te realiseren dat we het hier over Hurghada hebben en niet over Egypte in zijn geheel waar natuurlijk vreselijke dingen plaatsvinden. De vraag aan mij is “merken we dat in Hurghada” en daar kan ik tot op de dag van vandaag volmondig “nee” op antwoorden.
Heb het interview gezien, goeie heldere en duidelijke berichtgeving van Peter en Hans en daarnaast leuk om de duikbasis en crew weer te zien!!
Nadeel bij het zien van deze beelden is alleen dat onze hartslag begint op te lopen en de drang om weer een weekje te boeken begint toe te nemen……helaas moeten we nog even wachten, zucht.
Corrie en Klaas
Zoals ik al eens eerder had geschreven is het allemaal vreselijk wat er momenteel gebeurd in heel Egypte en dit raakt ons ook! Als ik het heb over ‘onvolledige en negatieve’ berichtgeving en jij maakt hier vervolgens een eigen invulling van door over de hoogte van een dodental te schrijven, is dat prima, maar hier heb ik nooit iets over geschreven, zal dit ook niet doen, dus betrek mij hier ook niet in.
Dit is een volgens mij een Hurghada prikbord en ga ik uit van de informatie en berichtgeving van mensen die daar woonachtig zijn en daar reageer ik op.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?