BuZa raadt toeristen aan heel Egypte te mijden

• Paul

DEN HAAG - Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft het reisadvies voor Egypte aangescherpt.

Toeristen kunnen beter ook niet meer naar resorts aan de Rode Zee en de Golf van Akaba, zo besloot minister Frans Timmermans vrijdag.

Bron: de Telegraaf

• Klaas

Eindelijk ik roep dit al weken,maar werd zelfs geblokt op dit prikbord.Aart en Peter wat weten jullie het toch goed.

• steven

En was het fijn dit te schrijven?(td):(

• Paul

Dit vind ik nou niet echt een plezierige opmerking.

Al weken volg ik dit bordje en Aart en Peter hebben steeds prima info gegeven.

Zij zijn beter op de hoogte dan het ministerie, die nu pas twee medewerkers naar Egypte stuurt om de situatie te bekijken en beoordelen. (bron: de Telegraaf)

Groetjes,

Paul

• Paul

Nee, dat was niet fijn, maar wel een gegeven feit.

• steven

Beste Paul, kijk even naar de tijden….. Was aan Klaas gericht(tu)

• Paul

Sorry Steven, maar omdat je ‘onder mij hing’, dacht ik dat die opmerking voor mij bedoeld was.

Groetjes,

Paul

• Roko1984

Volgens de telegraaf:

Terwijl het Calamiteitenfonds zoch nog beraadt over hoe te reageren op het verscherpte reisadvies naar Egypte van het ministerie van Buitenlandse Zaken, heeft touroperator Corendon al het zekere voor het onzekere genomen. In plaats van morgen met twee afgeladen toestellen naar Egypte te vliegen, gaan de geplande vluchten leeg naar de Rode Zee-kust, om daar toeristen op te pikken. Reizigers die naar Egypte zouden afreizen, krijgen vanavond een telefoontje dat hun vakantie niet doorgaat.

Andere touroperators als TUI en Neckermann beraden zich nog op te volgen stappen.

Zeer jammer allemaal, als je van iedereen daar hoort dat er vrijwel niks aan de hand is, ben ook ben dat mijn vakantie naar Hurghada niet doorgaat.

• steven

Maakt niet uit, had ik maar duidelijker moeten zijn of directer

• aart bos

wat zal jij je lekker voelen, Klaas