“Peter is altijd de vroegste en heeft vandaag 2 ( twee ) boten die de haven uitmoeten met allemaal aardige mensen die een fijne dag gaan hebben. Tilly is niet veel later, want die gaat ook de zee op en maakt heleboel mensen blij met haar dolfijnentrip. wij van Orange cafe slapen wat langer en bereiden ons voor op een vol terras met allemaal blijde vakantiegangers. De mensen van Beneluxe club slapen het langst; 't is tenslotte een nachtzaak. gisteren moest ik wel extra vroeg op want ik was met elf ( 11 ) mensen naar Sharm el naga.”
Is dit nou een geschetst beeld van een jaar geleden ? of misschien 2 ( twee ) jaar geleden ?
nee dit is NU op 16/8/2013 !
ja er is heel erg veel aan de hand in egypte en ja, terwijl ik typ is het vrijdagmiddaggebed net voorbij en we benne allemaal bang wat er verder gebeurt in dit mooie land.
Maar: JA, het is momenteel OK in de badplaatsen.
het strand bij ons huis zit vol, de hotels doen heel voorzichtig met hun klanten ( en wie niet ? ) en iedereen volgt het nieuws meer als gemiddeld.
volg de stukkies van ons nieuwe schrijftalent Peter ipv de sensatie/slechtnieuws brengers.
zonder toerisme gaat de boel nog verder mis en met oneerlijke en ongefundeerde berichten over Hurghada komt het ook niet goed.
in mijn “schets” van vandaag zit 1 (een ) storend foutje: door het binnehoud beleid zit ons terras niet vol
geen idee hoe het verder gaat.
optimistisch ? nog steeds
Aart