veilig om te boeken?

• mandy

Goedendag,

Is het veilig om op vakantie te gaan in September naar Hurghada?

Ga alleen en wil naar het oude centrum gaan, hoe is het nu met de onlusten daar?

Mandy

• De Rug

Hallo Mandy,

Als jij in September naar hier, Hurghada, wil komen dan adviseer ik je dat gewoon te doen.

Zoals Peter van Voodoodivers al schreef is de brandhaard 500 km verwijderd van Hurghada

en is hier niets van te zien.

Ik adviseer je wel om NIET naar de oude stad, dus Dahar te gaan alleen en 'savonds.

In Sakala is het rustig zoals altijd en leuk vertoeven.

Kom gewoon lekker relaxen en ga eens een biertje doen of lekker eten bij Orange Café in Memsha.

Daar kunnen we je nog veel meer vertellen.

Dus boeken en een hele fijne vakantie.

M.vr.gr. De Rug

• Ivon

Hoi Mandy,

Ik wil ook graag alleen naar Hurghada(ben daar in juli geweest, en heb daar iemand leren kennen),

alleen mijn familie ziet totaal niet zitten dat ik daar alleen naartoe ga. Verder wil ik niet teveel in details treden, maar ze willen dat ik er met iemand anders heen ga, maar ik ken niemand die met me mee wil gaan, anders kun je me misschien een prive bericht sturen.

• harryd

Mandy

Wat denk je zelf ?

Hou de berichtgeving in de gaten en informeer bij buitenlandse zaken

Want vakantie is rusten genieten en vooral ontspannen…en met beperkingen kun je net zo goed even wachten

• mandy

Hoi Ivon,

weet niet hoe ik je een prive bericht moet sturen, misschien kan iemand me daarmee helpen.

groetjes Mandy

• JolandaH

Jullie hebben beiden geen emailadtes ingevuld en dan kun je elkaar niet bereiken.

namen met n streep eronder kun je wel mailen.

aanpassen bij mijn profiel

• Richard Keur

Hallo Mandy.

Het is zeker veilig om te gaan, ik ga ook weer 01-09 tm 22-09. Mijn favoriete plek is Cafe Restaurant Spicy in het oude centrum (Sekalla)

Daar is 's avond tevens een reisbegeleider, hij heet Kamal Mortada, spreekt een beetje nederlands, verstaat redelijk nederlands en kan het een beetje lezen. Engels is zowiezo geen probleem. Beide namen kun je opzoeken op FB ;-) en hen een berichtje sturen (zeg maar dat je t van Richard hebt, dan weet hij genoeg)

• mandy

Jolanda,

Je kunt alleen hier iets plaatsen als je je email neerzet, maar toch is die dan onzichtbaar in beeld.

Wil 3 september anders gaan, dan naar triton empire… wel een beetje uit de buurt van alles.

Groetjes Mandy

• JolandaH

Hoi Mandy,

Dan moet je je waarschijnlijk inloggen.