Goedendag,
Is het veilig om op vakantie te gaan in September naar Hurghada?
Ga alleen en wil naar het oude centrum gaan, hoe is het nu met de onlusten daar?
Mandy
Hallo Mandy,
Als jij in September naar hier, Hurghada, wil komen dan adviseer ik je dat gewoon te doen.
Zoals Peter van Voodoodivers al schreef is de brandhaard 500 km verwijderd van Hurghada
en is hier niets van te zien.
Ik adviseer je wel om NIET naar de oude stad, dus Dahar te gaan alleen en 'savonds.
In Sakala is het rustig zoals altijd en leuk vertoeven.
Kom gewoon lekker relaxen en ga eens een biertje doen of lekker eten bij Orange Café in Memsha.
Daar kunnen we je nog veel meer vertellen.
Dus boeken en een hele fijne vakantie.
M.vr.gr. De Rug
Hoi Mandy,
Ik wil ook graag alleen naar Hurghada(ben daar in juli geweest, en heb daar iemand leren kennen),
alleen mijn familie ziet totaal niet zitten dat ik daar alleen naartoe ga. Verder wil ik niet teveel in details treden, maar ze willen dat ik er met iemand anders heen ga, maar ik ken niemand die met me mee wil gaan, anders kun je me misschien een prive bericht sturen.
Hallo Mandy.
Het is zeker veilig om te gaan, ik ga ook weer 01-09 tm 22-09. Mijn favoriete plek is Cafe Restaurant Spicy in het oude centrum (Sekalla)
Daar is 's avond tevens een reisbegeleider, hij heet Kamal Mortada, spreekt een beetje nederlands, verstaat redelijk nederlands en kan het een beetje lezen. Engels is zowiezo geen probleem. Beide namen kun je opzoeken op FB ;-) en hen een berichtje sturen (zeg maar dat je t van Richard hebt, dan weet hij genoeg)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?