Vandaag de tickets gekregen en nu zag ik dat vertrektijd uit Nederland 13:50 is maar de aankomsttijd in Egypte 20:10
Maar het is volgens mij geen 5,5 uur vliegen. Is er in de zomer tijdsverschil met Nederland?
Hallo Debbie,
Er is geen tijdsverschil dus je hebt een tussenlanding. Tussenlandingen worden bij charters niet altijd vermeld omdat het nogal eens veranderd, vooral nu het is al rustig en dan loopt het sezoen ook nog af,
dan gaan ze combineren. Ik kijk altijd bij mijn TO bv. Neckermann naar de vluchttijden naar de andere bestemmingen zoals Sharm, Marsa en Luxor, komen de vertrektijden en de aankomst in nederland overeen
en is bv de aankomst op Sharm ong 19:00 uur dan heb je een tussenlanding op Sharm. Terug heb je waarschijnlijk geen tussenlanding.
Fijne vakantie!
Gr Steven
Hallo.
Als je met b.v. corendon naar Hurghada vliegt (vertrek Amsterdam) is er meestal op de heen of terug vlucht een tussen landing in Luxor.
Afgelopen jaar zouden wij op de heen vlucht een tussen landing hebben, maar we hadden geluk, ze hadden het omgedraaid en werd er via Hurghada naar Luxor en vervolgens terug naar Amsterdam gevlogen.
Dit jaar hadden wij dikke pech en hadden op de heen en terug vlucht een tussen landing, en dit staat allemaal niet op de tickets vermeld.
Huub.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?