HEEL BELANGRIJK !!!!! Let op: Neem dit geld NIET aan !!!!!!!

• joke

Op een facebookpagina kreeg ik een melding over egyptisch geld dat voorzien is van een stempel.

Dat geld is bestempeld door de MB…. (moslim broederschap),

De banken nemen het geld niet aan als geldig betaalmiddel, waarschijnlijk zullen er wel winkeliers of andere mensen zijn die het geld wel als wisselgeld aan toeristen teruggeven.

Dus neem geen (wissel)geld aan dat voorzien is van een stempel !!!!!

De stempels staan hier in het blauw !!!!!,

met groetjes,

joke.

• Peter Overeem

Link naar het originele bericht graag Joke, dit klinkt als een broodje aap. (HOAX)

• joke

Dag Peter,

heb je via prive reageren een emailtje gestuurd,

groetjes,

joke.

• JolandaH

Hoi joke,

Waarom gaan jullie prive hierover verder?

• aart bos

heb het nog niet gezien of over gehoord. ben wel nieuwsgierig

• Peter Overeem

Ik ook niet Aart, gister toch best veel aan het rondzoeken geweest op de Egyptische nieuws websites en er echt niets over kunnen vinden, Joke's bron is een Faceboek pagina “Nederlanders met een liefde voor Egypte” Maar dit is een gesloten groep en wordt beheerd door mensen die in NL wonen, ik zet hier dus mijn vraagtekens bij. Verder zegt Joke dat ik het aan Dree (Andre?) kan vragen, die woont hier dan weer wel maar heb ik geen contact mee. M.a.w. een controleerbare bron is er gewoon niet.

Ik krijg hier toch echt wel veel Egyptische ponden door handen, en heb dit verschijnsel nog niet gezien, als je weet hoe Egyptische ponden er vaak uitzien kan ik me ook niet echt voorstellen dat er iemand moeilijk zal doen over een stempel :-)

PS als ik berichten zie waarbij hoofdletters worden gebruikt en 1 uitroepteken niet genoeg is wordt ik bij voorbaat al sceptisch

aart bos Schreef:

——————————————————-

> heb het nog niet gezien of over gehoord. ben wel

> nieuwsgierig

• TOM van Straalen

Ik wil ze gaan sparen. Wie helpt mij. Ik geef 5 euro voor briefje van 100 pond.

Groet

Tom