Bankloketten op airport

• steven

Hierbij een foto van de bankloketten op de luchthaven voor een (goedkoper) visum 15$

http://nl.zooverresources.com/images/E53893L2B1939108D0W400H400.jpg

• JolandaB

Hallo Steven

Betaal je dan gewoon met euro's??

En zo ja hoeveel is het dan in euro's

Grt Jolanda

• steven

Hoi Jolanda,

Visumprijs is 15$, ligt aan de koers hoeveel euro dat is. Bij ons was het 13 euro pp, enja je kan

gewoon in euro's betalen, je kan ook gelijk wat euro's wisselen voor ponden.

• josschie

voor 2 personen gewoon €25,00 neerleggen .

Ben net terug uit hurghada.

• josschie

Ik zie op deze foto geen gele afzetlinten.

Deze linten kun je gewoon omzeilen (er omheen lopen).

• Yoyo

Waar kan ik deze vinden? want je wordt eerst naar loketjes van de touroperator geleid.

• steven

Links achterin op de foto kom je de aankomsthal binnen, als je rechtdoor loopt, dan loop je

recht in de armen van de touroperators. Dus bij binnenkomst, gelijk naar links.

• joke

En als je daar binnen komt….gelijk aan de linkerkant…..de toiletten……..ook erg handig…

Joke.

• mhoek

Net terug en betaalde 15 dollar. Stond een hele rij met, zoals gewoonlijk, bezopen Russen voor de balie. Baliemedewerker wenkte en vroeg of ik Nederlands was…ja was het antwoord en kon meteen betalen voor de visa. Totaal 3 min gewacht en incl stempelen bij douane was ik binnen 15 min bij bagageband. Heel vlot gelukkig maar Egypte moet echt wat doen aan de Russen want dit k.u.t. volk verpest het voor veel mensen. Mijn inziens het meest onderontwikkeld, ongemanierd en asocialste volk wat er bestaat.