Hai Steven.
hahaha, inderdaad, jou bedoelde ik.
Fijn dat je hier nog wat laat horen.
Geniet er nog van.
groetjes Agnes.
Hallo, wij zijn net zondag terug gekomen uit Arabia azur, met onze kinderen van 9 en 12. Wij hebben van de onrusten niets gemerkt behalve blije Egyptenaren. Wij zijn niet op excursie geweest, maar wel geregeld met de taxi naar de Marina en een keer naar het Orange cafe, dit was prima te doen. Ik wens jullie veel plezier!
Hoi Lin,
Dank voor je berichtje, leuk om te lezen, vonden de kinderen het leuk in Arabia? En kunnen ze daar een beetje zelf op onderzoek uit, in het resort bedoel ik? Wij gaan voor de eerste keer naar Egypte en ik ben ook nog nooit in een all inclusive hotel geweest, wij gaan meestal naar kleine hotelletjes, dus het zal een hele ervaring zijn denk ik. We zijn wel van plan om onze excursie met Kingfisher tours door te laten gaan.
Hoe vonden jullie de temperatuur daar nu? Ik ben benieuwd of het heel heet aanvoelt of is er een lekker windje. Op foto's zie ik ook wel mensen met lange broeken enzo, lijkt me knap warm, of is dat juist tegen de zon? En hoe was de bezetting van het hotel, Arabia Azur?
groetjes,
Marilou
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?