met de kinderen naar Arabia Azur eind juli

• Marilou

Hallo,

Wij zitten ons al een tijdje te verheugen op vakantie in Egypte, Arabia Azur Hurghada. Geboekt via Tjingo. Met twee kinderen van 11 en 13 jaar. Hebben enkele maanden geleden geboekt, wilden al heel lang naar Egypte, en dit jaar dus de knoop door gehakt.

Maar nu begint het daar wel heel onrustig te worden. Geen idee of er iets om te boeken valt en of we dat willen… We hebben er zo'n zin in, maar graag horen wij van diegenen die er nu zijn of net terug verhalen. Wat merk je van de onrust buiten het resort. Is er veel; politie, op de luchthaven e.d. Kun je nog een taxi nemen, is er brandstof genoeg. En wij willen naar Luxor met Kingfisher tours!!

Graag alle reisverhalen ervaringen die betrekking hebben op de ontstane politieke situatie, om ons een beetje mentaal voor te kunnen bereiden. Heel erg bedankt!

groet,

Marilou

• joke

Mail miriam van king fischer tours….

En hurghada is volgens buitenlandse zaken …daar is geen reisverbod voor…..

• marilou

Hoi Joke,

Dank je ik heb al contact met Miriam, ben alleen benieuwd of er ook in Luxor nu demonstraties e.d. zijn.

groet,

Marilou

• agnes

Hallo Marilou.

Een kennis van mij is nu bij Arabia en vandaag was er wel veel spanning bij de mensen te bemerken.

Kreeg net nog een sms van haar en na het laatste nieuws vanuit Egypte was er feest op straat.

Claconerende auto's, mensen met vlaggen.

Arabia Azur heeft een eigen faceboek pagina, hier kun je je aanmelden als je lid wilt worden, blijf je een beetje op de hoogte. Ook voor vragen kun je daar natuurlijk terecht.

groetjes Agnes.

• Leusink

Hallo Agnes,

Weet jij als Stella Makadi Garden ook een faceboek pagina heeft ?

• agnes

Marilou, hier de link voor het facebook van Arabia.

https://www.facebook.com/groups/egypte.nieuws/permalink/553591144683287/#!/groups/vriendenhotelarabiaazurhurghada/)

Een kennis van mij gaat vrijdag naar Luxor via Miriam, ook met privé vervoer van Hurghada.

Gisteravond nog gelezen via een pagina van facebook.

Hé, Marilou, vlg mij kennen we elkaar via de mail!!

Hele fijne vakantie,

gr Agnes.

Ik zie dat de link niet werkt hiervoor invullen ( vrienden van Arabia Azur ).

• agnes

Hallo.

Heb de volgende gevonden, er zijn meerdere makady's resorts. Kweet niet of alle resorts een eigen facebook hebben of een gezamenlijke.

Of dit de goede is, anders ff vragen op de facebook site.

https://www.facebook.com/StellaMakadiBeachGardensResortsSpa?fref=ts

groetjes Agnes.

• marilou

Hoi Agnes,

Ja inderdaad! nog bedankt voor al je tips, ik print ze uit en neem ze mee!

Mijn emailadres is nog steeds m.r.de.graaf@hetnet.nl, maar die kan ik voor dezesite niet gebruiken iemand anders 'm al in gebruik heeft ofzo… Maar dan weet je me te vinden..:) Wat een gebeurtenissen he?! ik hoor graag van je hoe je kennissen het in Luxor hebben gehad. Laat nog even horen als je zin/tijd hebt. groetjes Marilou

• agnes

Hai Marilou.

Heb je een mail gestuurd.

groetjes Agnes.

• steven

Ik ben die kennis dus! We zijn nu in Luxor en merken niets van de

onrust, we zijn er nog 2 dagen, meld me later nog wel