Arke- fly extra betalen om on-line in te boeken!

• mariesjaschipper@hotmail.com

Over 3 weken gaan we weer lekker naar hurghada. We zijn al aardig wat keertjes geweest en hebben al vaak gevlogen. Meestal vliegen we met Transavia en soms met correndon. Dit keer hadden we eens bij Arke geboekt, omdat de vluchttijden er al bij stonden en deze zeer gunstig waren ! ( had natuurlijk kunnen weten dat dit een instinker was !) gisteren kregen we de tickets on-line. En de vluchttijden zijn natuurlijk gewoon zoals bij de andere maatschappijen .Tot onze grote verbazing bleek dat als je bij arke fly on-line wil inchecken je daar EXTRA voor moet betalen! Belachelijk zeg! Wil dit dan zeggen als je dit niet doet dat we straks met zijn 3 en verspreid zitten in het vliegtuig ! U begrijpt wel dat onze volgende vakantie NIET meer geboekt wordt bij arke ! Had iemand hier al ervaring mee ?

• JolandaH

Ik kies vaak voor arkefly ivm de vliegtijden die er staan. Die kunnen idd veranderen, maar dat heb ik nog niet meegemaakt.

Op korte vluchten reserveren wij geen stoelen en hebben tot nu toe altijd naast elkaar gezeten.

Ik vlieg wel altijd buiten t hoogseizoen; wellicht dat ik daarom die “mazzel” heb.

Evengoed n fijne vakantie!

• JolandaB

Wij vliegen op 3 augustus naar Hurgada en we hadden mooie vliegtijden

zouden s'ochtends om 9.00 uur heen gaan maar is dus inderdaad veranderd

naar 15.00uur s'middags.Kom je pas om 20.20 aan en dus een hele dag weg.

• Ingrid

Wij checken altijd gewoon op Schiphol in,en hebben tot nu toe altijd bij elkaar gezeten,zelfs in het hoogseizoen met 8 personen.Er stond vanmorgen wel een stuk in de krant over online inchecken etc en ook dat je nu voor het vervoer van de koffer moet betalen (KLM) weet niet of dit bij alle maatschappijen is.

Als het goed is vliegen wij op 3 augustus om 03.00 uur naar Hurghada,maar dat kan natuurlijk nog gewijzigd worden

• josschie

Net terug uit hurghada met Correndon

heenvlucht om 15:00 s' middags terug 21:00 uur s ''avonds

prima tijden.

Na een week in het hotel wijziging terugvlucht, dit werd 09:00 uur s 'morgens.

Dit is dus twaalf uur eerder: gevolgen 06:30 opgehaald, geen ontbijtje, en het gemis van een hele dag. erg jammer.

En het vliegtuig vonden we ook waardeloos vergeleken met Transavia (geen radiopluggen en filmschermen aan boord). zowel heen als terug.

• jora

wij vliegen al zeker 8 jaar met arke fly en checken gewoon op schiphol in. Altijd met zijn 4en bij elkaar gezeten. Ook de vluchtijden zijn in het hoogseizoen al jaren hetzelfde. We vliegen om 1500 uur heen en altijd s,avonds laat weer terug

• mariesjaschipper@hotmail.com

Ja idd Jora, die tijden liggen altijd zo, wij zijn ook 6 x in Egypte geweest en altijd deze vluchttijden. Daarom snap ik niet waarom arke er dan 9.10 u heenvlucht en 15 u terugvlucht bij zet . Dat zou natuurlijk ideaal zijn! Maar goed ik ben er zelf natuurlijk ingetrapt. Volgende keer toch weer de meest gunstige prijs boeken! En dat is echt geen Tui !

• Yoyo

Ik weet ook niet of je heel vrolijk er van wordt om midden op de dag in Hurghada het vliegtuig uit te stappen.

Persoonlijk vind ik het wel ideaal om savonds aan te komen, misschien iets eerder had fijner geweest (rond 19:00 aankomst).