Eindelijk na veel emails heen en weer…..een persoon zei dat hij de foto's wel had verstuurd…. niks gekregen….. toen zou hij het opnieuw doen….. nee hoor…. kwam niks…. zelfs bij geblokkeerde emails kwam hij niet boven water…..dus maar eens een prive berichtje op facebook van hotel gezet….. en JA…. dat heeft geholpen…. vanmorgen kreeg ik ze allemaal binnen.
Helaas lukt het me niet om de foto er groter op te krijgen….. heb al van alles geprobeerd….
Dus ons boom, en bijna heel de “regering” en het halve personeel van het hotel staat er op, wij zitten aan weerskanten van de boom, achter mij, de man met de beige broek is de directeur/manager.
Met hem heb ik nog een heel gesprek gehad omdat een van de jongens van het animatiteam bij hem op het "matje' moest komen omdat die daar door een andere (veiligheid)manager heen was gestuurd…..die dreigde met ontslag omdat de jongen met mij al zittend op de leuning van een stoel met mij aan het praten was….. die veiligheidman… had toen zeker z'n dag niet… en die heb ik later nog eens effe in m'n allebeste engels de waarheid gezegd !!!! Zeker 2 uur lang… maar hij kreeg geen gelijk van me…..hij moest eens meer naar de mensen kijken en eens vaker wat door de vingers zien….i.p.v. op alle slakken zout te leggen…..De dagen daarna was hij vriendelijker tegenover het personeel…. hihi… de jongens vertelden me dat hij ook bij de directeur/manager op het matje had moeten komen…..voor mij boog die als een knipmes……kwam zelfs ons drankjes brengen…. had zeker wát goed te maken…..
De jongen mocht trouwens blijven…..was zelfs zo… als die netjes was gaan zitten…. dan had dat ook weer niet gemogen….. kom nou…..staan niet goed… zitten niet goed… zelfs als ik had gezegd… joh.. ga zitten….dan had het in zijn ogen nog niet gedeugd….. die manager beveiliging was een oud militair bleek later tijdens het gesprek dat ik met hem had. Maar dan hoeft die nog niet zo “te blaffen”…..
De directeu/manager was goed mee te spreken… vond het leuk dat ik het voor de jongen opnam…(.ik ken iedereen daar, praat met iedereen van hoog tot laag en mijn/onze mening telt mee….) daarna hebben we gezellig nog wat gedronken…. op kosten van all inc…. hihi…,
Had beloofd een van de foto's door het hotel gemaakt nog te plaatsen, dus hieronder staat die,
groetjes,
joke.