Nou aart…vergis je je..
Twee jaar terug wilden ze vlak voor de uitgang van vliegveld in hurghada weten wát we in de koffers hadden zitten….
Nou dat stelletje daar effe duidelijk gemaakt dat het kadotjes waren voor mensen in hurghada…en omdat ik echt geen zin had om de inhoud van de koffers daar effe in en uit te pakken heb ik wát poppenkleertjes laten zien…..waar er een paar van in de handbagage zaten…en een stuk handzeep………konden we doorlopen na 1 euro te hebben betaald…!!!!!!!…voor ons moest een man zn koffer door de scanner ….die man was boos en moest daarna zn koffer uitpakken……en betalen…weet niet waarvoor….had duikspullen bij zich……
De scanner voor de uitgang heb ik dit jaar niet kunnen ontdekken….
Toen we teruggingen ….ook leuk probleempje…ingescheckt ….door de eerste douane post…daarna de tweede…..en daar zagen ze pas dat ik 5 van die oplaadbare vliegenmeppers in handbagage had zitten….dus moesten we terug naar de inscheckbalie….paspoorten hielden ze….gelukkig zag een van de jongens die onze koffers op de band gezet had ons en vroeg waarom we weer daar stonden…verhaal verteld dat ze zeiden dat die vliegenmeppers in de grote koffers moesten….ja en die waren al weg….geen punt..wát stickers aan koffertje..klaar………en wij weer terug naar die 2de post….moest de andere handbagagekoffer nog een keer over de band…en toen zeiden ze dat ik bananen en aardbeien in mn koffertje had…..ja dat wist ook wel én ook dat ik dat wel mee mocht nemen…….ze vonden dat leuk dat ik fruit mee naar holland nam…in een duits vliegtuig…
Wist ik veel dat die vliegenmeppers niet in de handbagage mochten…..was voor veiligheid…..ze hadden gelijk….maar daar hadden wij dus niet aangedacht …..
Wilde ik er dit jaar weer 5 vliegenmeppers meenemen…..half hurghada gehad….zelfs naar de senzo mall geweest samen met annemarie….geen een meer te vinden……de vliegenmeppers waren zo'n succes de vorige keer dat ik ze weer voor die en die moest meenemen…..zijn van die dingen je op kunt laden in stopkontakt….ze knetteren behoorlijk….en zijn veel beter dan die zelfde meppers met batterijen erin….