visum ITS reisorganisatie

• xxxxxsabinexxxxx

hallo Hurghada gangers,

na meerdere keren met skytours naar Hurghada te zijn geweest, heb ik voor het eerst geboekt in Duitsland bij ITS.

Tijdens mijn reizen met skytours heb ik het visum altijd bij de bank gekocht om daarna de discussie met de reisleider aan te gaan.

Zodra er een vlucht uit Nederland aankomt kost het je ook nog moeite om bij de bank te komen.

Bij ITS zit de prijs van het visum in de reisprijs (niet aan het eind van de boeking als extra kosten), maar wie heeft ervaring hoe het dan op het vliegveld gaat?

Ik ben benieuwd of iemand mij dit kan vertellen. Al vast bedankt voor de moeite!

groeten, Sabine

• joke

Hoi,

Dan staan er van die zwaaiende mannetjes met bordjes met daarop de naam van de touroperator…

Als je in de aankomsthal komt….zie je aan de linkse kant de bankgebouwtjes….rechts….voor de rijen van wachtenden voor de douane…zie je ook een hele rij van die “kleine kantoortjes”…..lijken ook op die van de bankjes….daarboven staan de namen van de touroperators….kan niet missen….je wordt al “gevangen” door de rood/witte linten ….

Je meld je dan bij die mannetjes…..verder wijst het zich dan vanzelf….

Alvast een fijne vakantie toegewenst ,

Joke.

ps. Ook aan de linkse kant…gelijk als je de aankomsthal binnenkomt….zijn de toiletten……hoef je niet meer te wachten tot je in de hal van bagage komt…..

• xxxxxsabinexxxxx

bedankt voor je reactie Joke!

Die mannetjes ken ik en zij mij onderhand ook, omdat ik ze altijd ontwijk ;).

Wat voor mij goed is om te weten, of ze je niet alsnog laten betalen voor het visum bij ITS? Ik heb geen ervaring met deze organisatie.

Het staat uiteraard in mijn boekingsbevestiging dat ik betaald heb, maar ik geef ook vaak fooi en bij skytours moet je daar ook nog voor betalen ;).

nog een vraag: bij de bagageband zit ook een winkel waar je sigaretten kunt kopen. Weet iemand of daar een max aan zit?

De laatste keer keken ze, alsof het niet toegestaan is dat ik 4 sloffen kocht?

groeten, Sabine

• joke

Ik rook niet….dus kan ik je op je laatste vraag geen antwoord geven….

Joke.