november Hurghada

• lorresammy

Wij gaan in november naar Hurghada. Kan iemand mij vertellen hoe warm het dan ongeveer is en kun je nog steeds in zee zwemmen??

Alvast bedankt

• steven

Ik denk een van de mooiste maanden om Hurghada

te bezoeken. De zee is nog lekker warm van de zomer

en overdag nog makkelijk 30 graden, ook perfect om eens

Luxor te bezoeken, wij zitten nog vast aan de schoolvakanties

anders wist ik het wel!

• joke

Hoi,

de reisburo's weten anders de prijzen ook wel voor november !!!!!

Groetjes,

joke.

• lorresammy

Inderdaad we hebben heel goed moeten zoeken om voor een leuke prijs op vakantie te kunnen. Moet zeggen dat je tegenwoordig in duitsland ook de hoofdprijs betaald.

• joke

als wij de reistijd bekijken ten opzichte vanaf Groesbeek: dusseldorf en amsterdam….parkeren heel makkelijk is in dusseldorf, het daar ook minder hektisch is dan in amsterdam, heen en terugreis op een mooie tijd én niet midden in de nacht aankomen, gaan we toch liever via dusseldorf….dan maar een paar euro meer….

ook de verzorging (natje en droogje) is altijd goed via duitsland…. bij de prijs inbegrepen…. en als je iets luxers wilt eten…voor ong. 15 euro bijbetaling p.p. heb je heel lekker eten…. zowel bij Condor als bij TUI….wil je een biertje of zo… ja dat moet je ook betalen….al bestel je thee, mineraalwater en sinaasappelsap….dus 3 dingen per ronde… kan daar allemaal…..

joke.

• josschie

In zee kan je het gehele jaar zwemmen heerlijk.

De zwembaden die niet verwarmd zijn kunnen wat kouder zijn, zoek daarom een hotel met verwarmd zwembad.

In november ben ik nooit geweest maar, wel op 1 januari. toen waren de zwembaden te koud die niet verwarmd waren.

Wel een vest en lange broek meenemen voor s'avonds.

• aart bos

de hele zomer heeft “ons” zonnetje uren lang z'n werk gedaan. de zee is heerlijk in okt/nov en pas daarna begint het af te koelen. ga/kom genieten !

• xxxxxsabinexxxxx

Ik ben eind november/ begin december 2012 geweest en vond het “verwarmde” zwembad echt te koud.

De zee was heerlijk en de buitentemperatuur voor mij perfect, ong 30 graden. Je kunt op het strand lopen, zonder je voeten te verbranden, ook een uitkomst!

Nadeel is dat de zon op tijd onder gaat en het vroeg en snel donker wordt. 's Avonds hadden we wel iets met lange mouwen aan

véél plezier, ik mag in juni weer! Groeten, Sabine