Orange cafe

• Lin

Hallo, zit hier ens even te lezen, en krijg helemaal zin in onze vakantie deze zomer. Nu heb ik een vraagje, weet iemand van jullie hoe ver Orange bar van Arabia Azur ligt? Ik ben nl jarig en wil wat vrienden van onze vorige vakanties in Egpte uitnodigen, en dan lijkt dit me een leuk idee.

Hopelijk kan iemand het me vertellen

Groetjes Linda

• agnes

Hai Lin.

Ongeveer een kleine 10/15 min met de taxi. Ben net een week terug en heb er regelmatig gebruik van gemaakt.

Kosten vanaf Arabia, 20 egypt pond per taxi, hebben wij heeltijd betaald.

Je zegt gewoon dat je al heel vaak bent geweest en dat je weet wat dat ritje kost.

Gaan ze niet akkoord gewoon weg lopen, of ze komen je na of je zoekt een andere taxi.

groetjes Agnes.

• aart bos

inderdaad iets te ver om te wandelen. neem taxi en vraag naar royal palace hotel op de boulevard ( village road/ el memsha. daar zitten we tegenover. agnes heeft gelijk: 20 pond is keurig betaald. nog vragen tel 00201225911667. geef een belletje en we versieren de boel voor je verjaardag.

tot ziens,

Marianne&Aart

• Lin

Hartelijk dank voor de informatie, waarschijnlijk zie je ons wel een keer verschijnen. Groetjes Linda

• Heleen van Neerbos

Hoi,

Wij gaan 3 augustus weer naar hurghada en verblijven in app op Mubarak 6!

Nu zijn we al vaker bij orange café geweest maar weet iemand of het ver lopen is vanaf waar wij zitten!?

Groetjes

• aart bos

als je lopen leuk vindt is het best te doen. oversteken richting kust bij het sportcomplex en dan linksaf de boulevard op. zal gauw 40 minuten zijn. anders neem je een taxi en vraag naar royal palace hotel. daar zitten we tegenover.

tot ziens