Tips over Sindbad Aquapark / Hurghada

• Cinn

Hallo allemaal,

Over een kleine 3 weken (vanaf 23 mei) ben ik met mijn vriend voor 2 weken in Hurghada.

Hebben jullie tips over ons hotel of leuke informatie, of over Hurghada wat we zeker moeten doen of zien?

Of zijn er mensen die er dan ook zijn?

Alvast bedankt !

Groetjes Cindy

• steven

Hoi Cindy,

Tips genoeg te vinden hier op het prikbord, misschien is het handig om aan te geven waarnaar jullie

op zoek zijn. Zijn jullie in de twintig of in de zestig, houden jullie van luieren of actie, houden jullie van cultuur?

Maar ik wil wel een poging wagen, ga in het begin van je vakantie naar het Orange Cafe, voor iets lekkers en vooral voor raad en advies, daar heb je de rest van je vakantie wat aan.

Ga snorkelen of duiken, bij Sinbad Beach is niets te zien dus je moet met een boot mee of naar Sharm el Naga.

Quad rijden is erg leuk. Als je twee weken gaat heb je tijd genoeg om wat cultuur te zien, dus Luxor en/of Cairo

mag je eigenlijk niet missen en dan raad ik je uit eigen ervaring Kingfishertours aan! (zie sticky op homepagina)

Over Sindbad weet ik redelijk wat, wij gaan er voor de derde keer weer heen, dus vraag maar!

Gr Steven

• cindy

Hi Steven,

Bedankt voor je informatie.

Wij zijn een stel van 22 en 24 jaar en houden van zonnen, actie en een beetje van de cultuur.

Jammer dat we niet kunnen snorkelen, maar daarvoor een dagje erop uit gaan is natuurlijk ook niet verkeerd.

Verder misschien voor mij handig om te weten of bij de all incl. ook cocktails zitten en of ze daar een kaart voor hebben?

En zit er bij elke kamer een balkon of terras?

Als me nog meer te binnen schiet zit laat ik het weten.

Tot nu toe alvast bedankt!

Cindy

• Riet

Wij zijn vorig jaar ook in sindbad aquapark geweest.

Niet elke kamer heeft een balkon. Een kortingkamer heeft minder kans op balkon.

Er zijn cocktails, een kaart hebben wij niet gezien. Hadden eerder de indruk dat ze gewoon iets samen gieten.

Als je aan het begin van je vakantie een kleine fooi geeft aan de F&B jongens verwennen ze je de hele vakantie met drankjes ed.

Wij hebben vorig jaar de excursies via neckermann gedaan. Giftun island(vonden wij extreem druk) en de woestijnsafari(wel heel leuk) de tip van Steven om naar Orange café te gaan is een echte aanrader!

Groetjes

• josschie

giftun was 10 jaar geleden prachtig maar is nu zonde van het geld, ga een dag met aart mee (orange cafe) naar sharm el naga, of maak een stadstour.

Bij hotel Alf wei la leila (ook wel 1000 en een nacht genoemd) is elke avond een grote show.

Hiernaast bevind zich ook een grote mall.(winkels)

Quad rijden is ook een leuke belevenis, je gaat hier door de woestijn toeren en een bezoek aan de beduiinen brengen.

Volgende keer kun je beter een hotel zoeken met een zogenaamd huisrif.(rif voor het hotel), dan kun je snorkelen net zo vaak als jij dat wilt.

kijk ook eens op zoover.nl, voor meer tips van mensen die er geweest zijn.

• agnes

Josschie, voor diegene die nog nooit naar Giftun is geweest is het best leuk om eens te zien.

Ok, bij Giftun geen rif maar je kunt er wel genieten van de mooie blauw/groene zee.

En onderweg naar Giftun doe je een paar mooie rifs aan en op de terug weg hebben we dolfijnen gezien, die zie je bij Sharm el Naga weer niet.