prikborders op het terras

• aart bos

Joke en d'r man Ger waren er zondag al om te genieten van Ajax en toen kwamen ze op dinsdag terug met meissie Ulft en Kokkie ( ook wel bekend als Agnes en Karel )

we hadden ze al eerder ontmoet, maar het was heerlijk om effies bij te kletsen. meissie Ulft en Kokkie hadden een al een verjaardagskado voor me meegenomen. we hebben al zo lekker zitten smullen van al dat lekkers.

ze gaan kennismaken met Mirjan Kok en en haar organisatietalent en zullen zeker weten een paar fantastische luxordagen hebben.

en we gaan ze nog zien.

kortom zonnig nieuws uit zonnig Hurghada, het is zo heerlijk blij te zijn.

• utr.gek

als ju nu al alles op eet heb je er met je verjaardag er niks meer aan , of het moet snel op vanwege de warmte , ja en dat ze gaan genieten in luxor dat

is zeker , daar zorgt Mirjan wel voor , dit is een reisbureau met vele extra , en maakt bijna alles mogelijk , nog fijne dagen in de zon en op het terras bij Orange .

• joke

Jeee ,we dachten nog wel geheel anoniem in hurghada te zijn…….

Al ons plannen voor luxor……zomaar op straat…..

Maar je voorstel dendera op heenweg als extraatje is/was fantastisch Aart !!!

Op voorstel van miriam vertrekken we zelfs al eerder,…..

Komen zeker verslag uitbrengen van onze belevenissen…..en natuurlijk ook voor de voetbalwedstrijd a.s. dinsdag….ook al weet ik niet wie er voetballen….

Hoor net van manlief bayern münchen tegen barcelona….of andersom…..

A.s. vrijdagavond is er ook nog plantjesmarkt en ook andere egyptische dingen te koop bij het orange cafe……

Doei, joke.

• steven

Wij gaan naar Dendera op de terugweg, ben benieuwd wat jullie er van vinden!

• agnes

Deze keer lekkere dingen waarvan we wisten dat je zou gaan kwijlen bij het zien ervan

Er kwam dan ook gelijk mes en vork aan te pas. Toch leuk om te zien dat we een goede keus gemaakt hebben. En ook voor Marian wat lekkers

Zal je op de hoogte brengen Steven van onze ervaring.

Groetjes Agnes en Karel vanuit een heerlijk warm Hurghada..

• steven

Veel genieten daar!!B)

Gr Steven

• abil

wel leuk dat enkele prikborders langs komen.

ik binnenkort ook maar ik ben al enkele keer geweest

doe Joke en Gert de groetjes van Ingeborg

en tot snel

• abil

ja meid zo zie je maar niks blijft geheim

we willen graag weten wat onze mede prikborders uitspoken (:P)

groetjes Ingeborg