Corendon

• Klaas

Zijn er mensen die ervaring hebben met het vliegen naar hurhgada met corendon.is dit tevergelijken met transavia

• aart bos

wij vliegen met allebei de maatschappijen en er is vgl ons geen verschil. 't enige wat corendon heeft is dat je een i-pad kan huren ( 5 euri ) en ik heb heerlijk monopoly zitten spelen.

bemanning en eten zijn hetzelfde van kwalitiet, even aardig en even lekker/onlekker

heb een goeie vlucht en een mooie tijd in egypte

• josschie

kijk eens op vakantiepanel.nl daar kun je maatschappijen vergelijken.

Een paar keer met transavia en correndon gevlogen op hurghada was allebei prima hoor.

• JolandaH

En met arkefly ook :)

• Klaas

Bedankt voor de info dan gaan we in juni weer naar hurhgada,lekker genieten van het lekkere weer.

• Cindy

Hoi Klaas,

Deze maatschappijen zijn zeker goed. Wij gaan dit jaar via duitsland, nu even afwachten wat onze maatschappij zal zijn.

Ik hoop Air berlin. Wij gaan ook in Juni naar Hurghada, welk hotel zitten jullie?

Groeten Cindy

• abil

7 jaar geleden heb ik geboekt en gevlogen met correndon

ik heb toen nog woorden met hen gehad i.v.m. visum 25,–

en wij zouden 's avonds terug vliegen en net voor sluitingstijd dat ze een wijziging door moeten geven kwamen zij vertellen dat wij een vlucht eerder moesten

ik kreeg heel sterk de indruk dat dit was omdat wij geprotesteerd hadden want wij zaten op de allerlaatste rij bijna helemaal opgevouwen

vliegtuig zat bomvol

groetjes Ingeborg

• Klaas

Wij gaan voor de tweede dit jaar naar bel air azur

• josschie

Vergeet niet te melden bij receptie dat je de 2e keer komt en vraag een vip pas.

hierdoor krijg je extra priveleges.

die pas kan je bij elk azur hotel gebruiken.

Privileges zijn o.a. een badjas, fruit op de kamer, voorkeur kamer, coctailparty met staf, late uitcheck met behoud kamer.

• josschie

zie vanavond in het programma max op ned 1