egyptische belkaar

• ingeborg

ik heb afgelopen vakantie een egyptische prepaidkaart van vodafone gekocht

weet iemand of het nou van mijn beltegoed afgaat als ik smsjes vanuit egypte ontvang?

want ik ben denk ik beetje opgelicht want ik had er 20 pond op laten zetten daarmee kon ik wel 25 smsjes versturen nou na 4 smsjes (in egypte)kon ik al helemaal niks meer

maar hier ontvang ik nog steeds smsjes op deze kaart vanuit egypte

• joke

een prepay kaart aanschaffen kost 35 pond, da's inclusief klein beetje beltegoed én da's zo op….

De opwaardeerkaarten kun je in de winkel kopen, in allerlei prijsklasse…

De kaart werkt zelfde als hier…. met einddatum… geldig tot….. is je beltegoed op dan kun je tot vervaldatum smsjes ontvangen…….

Heb jaren een egyptische prepay kaart gehad in de vakanties, maar heb tegenwoordig een “eigen kaart”, onze kennis daar heeft die voor me geregeld voor 3 pond….. staat op zijn naam, in de vakantie is de kaart voor mij, de rest van het jaar gebruikt de zoon des huizes het nummer. Zorg er natuurlijk voor dat het beltegoed ruim is aangevuld als we weer naar huis gaan….

Maar of zoonlief het dit jaar leuk vindt dat die 3 weken niet bereikbaar is…….och dan heb ik zo weer een ander prepay-kaartje wél een met internet….( al is het alleen maar om te WhatsAppen……)

groetjes,

joke

• JolandaH

Wij kopen voor 68 pond een internetkaart van 3 giga. Dat is dus ongeveer € 7,50.

We zetten die in n telefoontje met hotspot aan en dan kunnen wij waar we maar willen internetten op meerdere tablets.

Dit is alleen te verkrijgen in de echte vodafonewinkel op sheratonstreet, open iedere dag vanaf 10.30 tot 0.30, vrijdagochtend gesloten. Ook in de senzomall (bij Dana Beach/Titanic) ligt zo'n echte vodafonewinkel.

Ze zijn ook te krijgen met beltegoed, maar die prijzen weet ik niet, omdat wij internetcontact (mail/skype/whatsapp) voldoende vinden.

• joke

Jolanda,

ik heb je via prive reageren een bericht gestuurd,

groetjes,

joke.

• ingeborg

hoi joke ik heb niks ontvangen stuur deze anders even naar ingeborgbindels@telfort.nl

• ingeborg

hoe weet ik tot wanneer mijn kaart geldig is?

• ingeborg

hoe kan ik voor egytische smsjes bereikbaar blijven hier in nederland

• joke

Ga even naar de discussie pagina….bovenaan de geplaatste berichten staat in de balk: prive berichten…..even aankijken en je komt in je mailbox.

Ook staat er in die balk : mijn profiel, daar moet je even bij instellingen forum “ja”aankijken, dan krijg je een melding dat er “post” voor je is in je eigen emailadres ,

groetjes,

joke.

• ingeborg

prive berichten staat er bij mij niet bij

ik kan op de 1 of andere manier ook niet inloggen het emailadres die ik dacht te hebben gebruikt doet het niet.

heb nu een berichtje gestuurd naar de webmaster

• joke

Hoi ingeborg,

Klopt helemaal dat je geen email van me gekregen hebt ……ik heb jolanda een email via prive reageren gestuurd…..

Om een streepje onder je naam te krijgen….moet je je registreren ….dan kan je ook andere gebruikers van dit prikbord mailen….zonder dat men elkaars mailadres ziet !!!

Je moet dan uiteraard e.e.a. aanklikken ……

.groetjes, joke