Nu ook hotels bij Complete Travel

• Lutje

Beste allemaal,

Sinds kort kan je ook voordelig hotels boeken via complete travel.

Onze reis was jammer genoeg reeds geboekt,maar in december doen we zeker een beroep op Denise en haar organisatie.

Misschien hebben andere bezoekers ook wat aan deze info.

Groetjes aan iedereen.

• abil

hoe veilig is het om evt. bij hen te boeken?

ingeborg

• Lutje

Sorry dat ik nu pas reageer.

Onze ervaring is dat Complete Travel uiterst betrouwbaar is.

Natuurlijk heb ik zelf al geïnformeerd voor december en alles is netjes in de boeking verwerkt. Als je met Arke in een bepaalde klasse wil reizen,dan kan dat. Wil je voordeliger dan kan dat uiteraard ook. Op het vliegveld in Egypte staat privé vervoer te wachten,dus je hoeft niet te wachten op andere passagiers zoals met een bus.

Omdat de prijzen nogal variëren staan die niet op de site,maar Denise zal de vakantie altijd zo goedkoop mogelijk regelen voor iedereen.

Er zitten ook verzekeringen bij zoals bij andere reisbureau's enz.

Misschien kan je beter contact met Denise opnemen om meer info te krijgen.

Wij boeken in ieder geval bij haar zodra de winterprijzen bekend zijn.

Succes en alvast prettige vakantie gewenst.

• joke

Kan anders nergens zien/ontdekken dat ze bij de anvr zijn aangesloten…….

• trudy

joke Schreef:

——————————————————-

> Kan anders nergens zien/ontdekken dat ze bij de

> anvr zijn aangesloten…….

ik heb een mailtje naar hun verstuurt …..voor een boeking ,,,maar niets terug gehad ,,,,,vind ik ergens wel raar ..

gr, Trudy

• Lutje

@ Joke, sorry maar zoals U weet is het moeilijk voor een Egyptische organisatie om aangesloten te zijn bij ANVR/SGR,zie ook de site van Kingfisher Tours. Complete travel werkt eveneens samen met Nederlandse organisaties.Bij Denise staat de betrouwbaarheid voor haar klanten bovenaan de lijst.

@Trudy, wellicht is er een probleem met internet zoals zo vaak in Egypte,of is Uw mail niet aangekomen,zoals jammer genoeg eveneens vaak gebeurt. Als U wl kan ik Uw mail doorsturen omdat ik Denise ook via andere kanalen kan bereiken.Laat maar weten via een privé bericht dan.

• trudy

hoi Lutje ..

intussen al ergens ander geboekt voor juni..

gr, Trudy