Arabella Azur

• JolandaH

Tis hier heerlijk in arabella! Zaterdag aangekomen. Visum genomen bij bank links 13.00 euro pp. We nemen dan taxi naar hotel ipv transfer (geef wel briefje af dat we met taxi zijn). In no time dan al in hotel en niemand voor je aan balie ;)

Wat n leuk hotel. En prachtig t huisrif, zeker aan de havenkant!

Je kunt lopen naar centrum: 20 minuten tot Marinahaven en nog eens 10 minuten tot Sheratonstreet (winkelstraat). Er rijden die witte busjes langs hotel (1 pond pp naar centrum) en gisteravond hadden we n taxi (oranje/blauw) voor 5 pond terug (vantevoren afgesproken en briefje pas afgegeven toen we uit de taxi waren: begon ie nog te etteren, haha.

We hebben in de (echte!) vodafonewinkel op sheratonstreet internet genomen: 68 pond voor 3 giga.

Het avondeten in hotel is goed, al is de keuze op 1 avond niet erg groot (we zijn allleen nog in grillrestaurant geweest).

Het is deze week warmer dan normaal in maart volgens mij, dus dat is lekker meegenomen!. Nog 2 weken te gaan yeah!

Groetjes

Jolanda

• agnes

Hai Jolanda.

Wees maar blij dat je in Hurghada bent, het is hier zo koud, brrrrrrrrrrrrr.

Lees dat je heerlijk aan het genieten bent van alles.

Hoe is het met de bezetting van het hotel en de drukte in het centrum.

Lees geregeld dat het er te rustig is met vakantiegangers??

Geniet er nog lekker van.

groetjes Agnes.

• JolandaH

Hoi agnes,

Dank!

Het kleine zwembad is hier nog dicht en daarom n deel van de kamers. Ik vind t hier heerlijk …geen gestress om bedjes of in restaurant. Maar ik weet natuurlijk niet hoe het normaal is. In centrum vonden wij t wel druk, maar dat is t al gauw met die herrie, haha. Viel ons wel op dat er wel erg veel (lege) oranje/blauwe taxi's reden.

Wij liepen rond uurtje of 3 door marinahaven, die vond ik drukker bezet op terasjes dan voorgaande jaren. (wij hebben niks met die haven, lijkt wel marbella ofzo…).

• josschie

hoi lekker in de zon zitten met 30 gr + heerlijk vergleken met hier -8 en sneeuw.

Wij moeten nog even een tijdje wachten.

En gaan dan voor de ……keer

in welk blok zitten jullie en welk kamernr

wij vonden het bij de haven altijd heerlijk, het water in met een fatsoenlijke trap, en je bent direct bij het koraal.

maak wat foto's van het gerenoveerde zwembad, dit zou de 15e open gaan.

doe de gr aan ashraf fahrouk (hotel manager)

Nou nog heel veel plezier daar, en word niet te bruin want dan worden we jaloers.

• Hermann (Wulff-vrijetijd v.o.f.) (Beheerder)

Waar woon jij dan Josschie met -8 graden, in Duitsland?

Groet Hermann

• joke

Hermann…..

da's de gevoelswaarde…..

hier was het vanmorgen -4 …. stond bij gevoelswaarde -14 !!!!

Nu om 17.38 uur is het hier in Groesbeek -1… deels zonnig met een gevoelswaarde van -9 !

Heerlijk hooikoortsweer… door de scherpe wind…. heb op dit moment van die slaperige jeukende ogen, net of je ogen dicht willen vallen van de slaap…. knallende hoofdpijn en griepachtig…. dus…conclusie: hooikoorts !!!!

Buiten staat al van alles in de bloei…..hazelaar enz…..stuifmeel….

groetjes,

joke.

• JolandaH

Ik heb ook (!) nog af en toe last van t zout in mn ogen…..omdat t zo warm is liggen we al om half negen in t water te snorkelen…sjit happens :) (havenkant/reefbar lekker rustig daar de hele dag)

Wij hebben kamernr b229. Volgens mij best centraal, maar omdat kleine zwembad dicht is, best wel n doolhof. Ondanks dat we constant goed internet hebben via vodafone (sheratonstreet voor weinig geld) en goed kunnen mailen, facebooken en fotooos kunnen whatsappen de hele dag door, heb ik me niet verdiept om fotoos hier te plaatsen en heb daar nu niet ff geen tijd voor…sorry vakantie! :))

• josschie

Heb je al dolfijnen langs zien komen?

vorig jaar kwamen er 2 zomaar langs en zwommen een stukje het haventje in en weer terug.

toevallig zaten we ook net op ons strandbedje en konden we ze zien.

• JolandaH

Owww, prachtig zeg! Maar dat hebben we (nog?) niet meegemaakt.

• josschie

Voor die genen die nog naar Arabella gaan hier een plattegrond.

kun je alvast een keuze maken voor je kamer.