bel air azur met sunweb

• joke

Hoi Klaas,

kan je altijd nog met D-reizen….. heb maar een reisburo ingetypt,( zo goed ben ik nu ook weer niet op de hoogte met de nederlandse reisburo's)….visum ter plaatse te voldoen stond er ook nog bij…..

groetjes,

joke.

• dianiek

Ik heb toch echt een reservering voor 4 personen met sunweb.be naar bel air van 6-13 april

Nog niks gehoord van een evt annulering hoor klaas

• Klaas

Je heb helemaal gelijk met sunweb.nl kun je echt niet in april naar bel air.

• Klaas

Dit is wel heel vreemd en zou het zeker navragen als ik jullie was

• Riet

het verschil zit em in de .be en de .nl!

De Belgische touroperator bied het wel aan, de Nederlandse niet.

Komt wel vaker voor dat bij dezelfde touroperator een reis in Nederland niet mogelijk is, maar in België wel. of net andersom natuurlijk!

• josschie

Net even gekeken op sunweb.be.

en is tot 18 april te boeken.

• Klaas

Niet erg slim van sunweb om Arabia ,arabella en bel air niet meer in hun programma op te nemen deze hotels waren de enige die goed vol zatten heb ik gisteren met eigen ogen kunnen zien.arabella zijn ze momenteel goed aan het renoveren. Dit zijn voor de toppers van hurhgada met een nog redelijk goed eigen rif.maar gelukkig zijn er meer aanbieders we gingen altijd met sunweb maar er zijn genoeg andere aanbieders die wat slimmer zijn.

• dianiek

Ik heb hem via belgie geboekt ben wel blij van iemand te horen dat het goede hotels zijn