bel air azur met sunweb

• dianiek

Wie gaan er nog meer van 6-13 april met sunweb naar hurghada naar hotel bel air azur.

Hoe doen jullie het met het visum?

diaan

• joke p

Hoi Diaan,

Wij zijn ook onlangs met Sunweb naar Arabia Azur geweest, en een visum kopen is geen probleem hoor. Bij het bankgebouwtje, direkt bij aankomst aan de linker kant. Gewoon even om de linten lopen. Het scheelde ons met vijf personen

veel geld dan dat we het bij het Sunweb loket gekocht zouden hebben.

Dus gewoon even de Sunwebmannetjes negeren bij aankomst.

In de aankomsthal na het halen van je koffers staan ze je gewoon op te wachten om je naar de bus te brengen.

Fijne vakantie, Joke.

• joke

jeeee…. ik wist niet dat ik onlangs met sunweb naar Arabia was geweest…..

Is wel verwarrend als iemand anders ook je naam gebruikt op prikbord…..heb al mailtjes gekregen waarom ik (wij) niet gezegd had dat we op vakantie geweest waren…..

met groetjes,

joke.

• dianiek

Dank je wel Joke(diegene die wel is geweest (:P)

• joke p

Hey Joke, lekker verwarrend hè, maar jij hebt je vakantie nog tegoed heb ik begrepen van Agnes en voor ons is het helaas al achter de rug. Als ik nu naar buiten kijk dan krijg ik wel de kriebels hoor!

Ik zal eens kijken hoe het werkt om mijn naam te veranderen op het prikbord, is handiger.

Groetjes en alvast een fijne vakantie, van ja hoe raad je het Joke, hahaha…

• agnes

Hai Joke.

Even naar je profiel toe en dan gewoon je naam veranderen.

Laat je wel even weten wat je andere naam word hier in een berichtje.

groetjes Agnes.

• joke p

Hallo allemaal,

Vanaf nu heet ik joke p.( lijk nu wel een crimineel, hihihi…)

Zodat jullie niet meer in de verwarring zullen zijn en denken dat jullie met de echte joke van het prikbord te maken hebben.

Sorry joke voor het ongemak.

Groetjes van joke(p) uit zeeland.

• agnes

Het is dat ik je ken maar anders, hihihi.

Mooi opgelost Joke (p).

groetjes Agnes.

• joke

Thanks,

joke.

• Klaas

Dit bestaat niet sunweb vliegt niet meer naar bel air in april,en ook niet naar Arabia en arabella .wij komen er net vandaan.