weer thuis uit marsa alam brayka bay

• Fransje

Helaas we zijn weer in Nederland maar……..het was geweldig in Brayka Bay.

Super mooi weer gehad 15 dagen genoten!!!!

Ik ben druk bezig met mijn verslag te schrijven en foto`s uit te zoeken voor mijn site dit laatste valt niet mee want ondanks we 15 dagen het resort niet af zijn geweest hebben we enorm veel foto`s incl onderwaterfoto`s.

Als alles klaar is en de pagina actief is laat ik het hier even weten

gr Fransje

• josschie

Ben zeer benieuwd naar je foto's.

ik neem aan dat het geweldig was in brakya bay.

misschien iets voor ons om volgend jaar heen te gaan.

ik wacht wel op je vakantiekriebel.

Jammer is altijd dat je hier weer in de kou zit.

• agnes

Hai Fransje.

Zullen zeker weer prachtige foto's zijn en heel veel, hahaha. We kijken er naar uit.

Fijn dat jullie weer zo genoten hebben en nu weer afkicken.

groetjes Agnes.

• Fransje

PFFFFFFFFFFF alle foto`s en filmpjes zijn uitgezocht, en inderdaad het waren er weer zoooooveel Agnes.

Maar ik kon er echt niet meer verwijderen dus zijn in totaal incl onderwaterfoto`s 365 overgebleven, en 12 filmpjes

Dus voor de liefhebber kijk op onderstaande link onder egypte 2013 na het reisverslag staan links voor foto`s en filmpjes

en als het teveel tijd in beslag neemt ga je gewoon een andere keer weer verder ha ha ha

groetjes Fransje

• anja

Hi Fransje, heerlijk dat je zo genoten hebt en had het eigenlijk wel verwacht. Ik heb mijn tickets voor 4 maart binnen yeaahh !!

Zodra ik tijd heb zal ik je kriebels bekijken want daar ga ik wel voor zitten en genieten met voorpret.

Groet,

Anja

• Fransje

Hoi Anja,

Ja we hebben echt heel fijn gehad.Niets was ze daar teveel allemaal even aardig en het eten was perfect. We hebben ook fantastisch mooi weer gehad en waren vaak blij dat het waaide want de zon was soms echt heel warm.

Heerlijk vooruitzicht heb je nog zeg!!!!

Wij gaan zeker ook nog eens terug.

groetjes Fransje

• mini

Hoi Fransje,

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.

Leuk verslag,en mooie foto's.

groetjes Mini.

• steven

Mooi foto's Fransje! Hadden jullie het resort alleen voor jullie afgehuurd?(:P)

• Klaas

Inderdaad zeg is wel heel rustig daar.lijkt mij vreselijk saai.ik hoop dat het in maart wat drukker is in hurhgada ,als wij naar bel air gaan.

• anja

Ja februari is overal rustig en daarom ga ik altijd lekker in maart en is het ook weer iets warmer en nog redelijk betaalbaar.

Hoewel er nu hoge prijzen opstaan in vergelijking met wat ik heb betaald maar ik heb wel vroeg geboekt wat heel veel scheelt.

Groet, Anja