Hoi Aart,
net gekeken op www.wunderground.com….zag het weerbericht bij jullie voor vandaag:
maandag, 28 januari,
24 | 10 °C
Kans op regen
Chance of
Precipitation
50%
“hoor” het wel van je of dát waar is…..,
groetjes,
joke.
Hoi Jolanda,
kan zijn…. wij hebben in Hurghada totaal al 4x een bui gehad in onze vakantie's in de loop der jaren….
een flinke zandbui/storm….overkant van de straat kon je niet zien…..
1 regenbuitje van paar druppies,
1 regenbuitje van 10 minuten,
en een flinke bui regen van een half uur: deze twee laatste in 1 vakantie half uurtje na elkaar,
3 jaar terug dreigde er ook een….. ging net langs het Hotel op….
och ja…. is daar altijd beter dan hier de komende week (regen) wát het weer betreft dan in Egypte….
joke..
Die zandstorm hebben wij ook meegemaakt paar jaar geleden, zaten toen in het Le jardin hotel.
je kon geen hand voor ogen zien.
een paar uur later lagen de parasols over het strand verspreid.
ook eens meegemaakt wat een zandstorm is.
en 9 jaar geleden begin januari ook een buitje regen gehad.(voor de stof)
We waren toen in het Alf wei la leila hotel, ook wel 1000 en een nacht genoemd.
beste Joke ,
ja het weer is al 4 dagen van slag , met kleine buitjes, wind , geen of nauwelijks zon , de hele ochtend hier op het strand van old vic geen mens gezien , na tweeen lagen er een paar nu 16.00 alles weer leeg , schijnt dat we morgen weer wat zon krijgen en dat de temp weer iets oplopen , maar we genieten wel (tu)B)-
Hoi utr,gek
dan hoop ik voor jullie dat het weer gauw beter wordt !!!!
en de visies in sharm el naga gaan we zeker bewonderen als we in Hurghada zijn dit jaar…..duurt nog effe…..hoop dat we tegen die tijd kunnen gaan….. als ik zo de kranten eens lees (de egyptische)…….
geniet maar !!!
en doe de visjes alvast de groetjes…. vooral die ene…..
joke.
meestal, of eigenlijk nooit kijk ik naar de weersverwachting. is hiet nl heel saai! maar wat de utregse gek ( ik ken hem vaag ) heeft beschreven klopt. afgelopen avond/nacht enorm harde, kouwe wind en vandaag komt het zonnetje redelijk door de bewolking.
zelf denk ik : laatste stuipen van de winter.
ik kijk wel iedere avond naar de weersverwachting van kikkerland en heb dan vaak medelijden ( met heel veel lieve mensen ) en moet ook wel 's gniffelen..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?