Heel hard bedankt allemaal!
Iemand ook info over de tarieven van de NS?
Ik weet niet vanwaar je vertrekt. Wij zijn 2 jaar geleden gestrand in Almelo. Heel station geen medewerker te zien. Net of iedereen zich verstopte. We hebben een taxi genomen naar Deventer en vandaar uit de weg vervolgd naar Schiphol. Vliegtuig vertrok om 14.15 en kwamen op Schiphol om 13.45 aan. Het was dus rennen. We hebben t gehaald omdat we taxi hebben genomen. Ik zou t zekere voor t onzekere nemen. Wij gaan nu altijd met de auto. Geen NS meer.gr. Suzanne
ik heb 2 x problemen gehad omdat er een trein uitviel richting belgie. ik was beide keren telaat op zavemtum en werd daar alsnog geholpen. moest wel rennen als een gek maar ben de dames van jetair nog steeds dankbaar.
ga ruim op tijd weg ! er is genoeg te beleven op schiphol. en ik hoop, bij evt vertraging, dat de nederlandse dames net zo lief zijn.
Ja ik moet zeggen wij gaan ook altijd met eigen auto en zetten die dan op lang parkeren. (smartparking ) info vind je op de site van schiphol.
En als wij verder weg gaan dan vertrekken die vluchten meestal zo dat het dan voor ons fijner is om vlakbij schiphol te overnachten en mogen we de auto tijdens de vakantie bij het hotel laten staan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?