NS

• Riet

Heel hard bedankt allemaal!

Iemand ook info over de tarieven van de NS?

• josschie

kijk even op ns reisplanner daar kun je je aankomsttijd invullen, en weet je meteen wat het kost en hoe laat je trein vertrekt

• anja

Hi Riet, ik weet niet waarvandaan jullie vertrekken, dat kan best kostbaar worden, misschien ben je goedkoper uit met de aktiekaartjes van Blokker of Kruitvat,

hoewel je dan soms pas na 9u mag reizen maar dat kan je op de sites vinden.

Gr, Anja

• Riet

Ik had al een keer gezocht op de website van de ns.

Maar vond niet zoals in Belgie een railpass( 10 ritten voor 7 euro ongeacht leeftijd)

tickets van blokker of kruidvat kunnen mss inderdaad ook een oplossing zijn.

Enig idee wanneer die acties zijn? of is dat altijd?

• suzanne

Ik weet niet vanwaar je vertrekt. Wij zijn 2 jaar geleden gestrand in Almelo. Heel station geen medewerker te zien. Net of iedereen zich verstopte. We hebben een taxi genomen naar Deventer en vandaar uit de weg vervolgd naar Schiphol. Vliegtuig vertrok om 14.15 en kwamen op Schiphol om 13.45 aan. Het was dus rennen. We hebben t gehaald omdat we taxi hebben genomen. Ik zou t zekere voor t onzekere nemen. Wij gaan nu altijd met de auto. Geen NS meer.gr. Suzanne

• Fransje

misschien is het een optie om met een taxibus te gaan omdat je met een groep bent.

je kan altijd informeren naar de kosten, wie weet is het wel goedkoper dan met de trein.

• Riet

Helaas hadden we een taxibusje al uitgeteld, en dit was in verhouding best duur.

mss dan toch maar met de auto..

• aart bos

ik heb 2 x problemen gehad omdat er een trein uitviel richting belgie. ik was beide keren telaat op zavemtum en werd daar alsnog geholpen. moest wel rennen als een gek maar ben de dames van jetair nog steeds dankbaar.

ga ruim op tijd weg ! er is genoeg te beleven op schiphol. en ik hoop, bij evt vertraging, dat de nederlandse dames net zo lief zijn.

• Fransje

Ja ik moet zeggen wij gaan ook altijd met eigen auto en zetten die dan op lang parkeren. (smartparking ) info vind je op de site van schiphol.

En als wij verder weg gaan dan vertrekken die vluchten meestal zo dat het dan voor ons fijner is om vlakbij schiphol te overnachten en mogen we de auto tijdens de vakantie bij het hotel laten staan.

• anja

de akties om te kopen zijn er soms maar wel een paar maanden geldig, ik heb even op de sites gekeken voor je en helaas zijn er nu geen akties, das pech voor je.