Ik vraag mij af na het lezen van dit artikel:

http://www.aroundtheglobe.nl/nieuws/egyptische-verkopers-wanhopig-zoek-naar-toerist-si18281.html,

of het op het ogenblik wel safe is om excursies te boeken. Vorig jaar was ik met mijn vrouw op excursie naar Luxor bij de Karnak tempels. Hier waren de verkopers al aardig opdringerig onze gids vertelde dat vrouwen niet met de politie agenten mee moesten gaan voor een mooie panorama foto. Ze zouden handtastelijk zijn en als je een klacht in wilt dienen dan kan je nergens terecht, want er zijn geen wetten die nageleefd worden. Via Aart worden we op de hoogte gehouden over de situatie in Hurghada, Volgens hem is het daar nog safe, dus gaan we daar maar eens lekker rondkijken.

Ik ga volgende week naar Makadi Garden in het resort zal je niets merken van de onrust, dus genieten doen we toch wel.

Ik heb nog wat oude mobiele telefoons liggen waar ik niets mee doe (beetje antiek hoor) Zou ik daar wat mensen blij mee kunnen maken?

Zijn er begin dit jaar al mensen geweest die weggeweest zijn met een georganiseerde trip? en hoe was de ervaring?