wij gaan voor de 1ste keer naar egypte,daar we na zo,n 16 x wel turkye(marmaris) wel een beetje gezien te hebben!!
Wie kan ons vertellen over alladin resort markten boottochten duiken,winkels etc etc???
gr Marina
Hoi marina,
als je bij “zoeken”….. rechtse kant onder de datum….. bv. dolfijnen, markten, naam hotel enz intypt,…… komt er heel veel informatie te voorschijn.
Ook op de startpagina: www.hurghaga.startpagina.nl komt er heel wat informatie te voorschijn, o..a. ook foto's.
Groetjes,
joke.
Als je “mijn profiel” (boven in de blauwe balk bij je bericht) aanklikt en vandaar gaat naar instellingen forum gaat en daar het vakje Email notificatie “ja” aanklikt, komt er een streepje onder je naam te staan en dat betekend dat iemand je een privé bericht kan sturen…. ook jij kan dat dan, zonder dat men elkaars emailadres ziet.
Je krijgt dan een melding van het bericht binnen via je emailadres.
Dat (bericht/email) kun je ook dat terugvinden onder het knopje privéberichten …. ook in de blauwe balk.
Ha die Marina,
volgende week gaan wij voor de 6e keer naar Alladin. In mooi complex.
Mooie kamers, goede service en aardige, behulpzame mensen.
Je mag gebruik maken van alle facaliteiten van de 2 naast gelegen resorts AliBaba en Jasmine.
Wil je een snorkeltour of een jeepsafari doen, dan kan je gebruik maken van de in vorige topics genoemde services.
Ikzelf doe dat nooit, maar boek bij mensen die langs je strandbedje komen.
Wat zij aanbieden is ook daadwerkelijk waar, wel afdingen……….
Alle 3 de resorts hebben diverse winkeltjes. Aan de overkant van AliBaba, 3 minuten lopen, is ook een winkelgalarij.
Wil je in een grote Mall winkelen ga dan naar Senzo Mall, een kleine 10 minuten lopen.
( als je Alladin uitloopt, naar rechts. )
Voor de gezellige markten etc. ga dan naar Hurghada zelf….
wil je meer weten, mail me maar.
Veel plezier,
wanneer ga je eigenlij?
Edwin
marina Schreef:
——————————————————-
> wij gaan voor de 1ste keer naar egypte,daar we na
> zo,n 16 x wel turkye(marmaris) wel een beetje
> gezien te hebben!!
> Wie kan ons vertellen over alladin resort markten
> boottochten duiken,winkels etc etc???
> gr Marina
Hoi Marina .
Wij komen vele jaren In Aladdin zo,n 8jaar 3x per jaar telkens 3weken .
edwin heeft je het al een en ander verteld ….ze doen er echt alles aaan om het goed naar je zin te maken ,,,wij hebben het altyd goed naar onze zin …(en zeurders heb je altyd )als je 1x geweest bent en je komt terug ….ze herkennen je gelijk….de band die wij daar hebben met de jongens ,,,is geweldig ,,,van af het strand kan je gelijkmet de boot mee ….strand word goed bijgehouden,,,wij gaan nu weer in maart ….weet niet wanneer jij gaat ???? in maart is een vestje s,avonds wel lekker ( lange Broek)koelt s,avonds wel aardig af…..paraplu niet nodig ,,,,,1x mee gemaakt in al die 8jaar ,,,1x een buitje in maart ,,wens je veel vakantie plezier in aladdin ,,,,mocht je nog iets meer willen weten mail mijn dan maar evt. wat foto,s kan ik je door sturen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?