Hoe is de situatie in hurhgada nu

• Klaas

Ben benieuwd hoe het momenteel in hurhgada is ,zijn er nog wel toeristen of is het erg rustig .is er iets te merken van de uitslag van de verkiezingen.

• steven

Hoi Klaas,

Volg Aart Bos en Orange-cafe op Facebook, krijg je beetje een beeld. Situatie is vergelijkbaar met maart/april 2011.

Gr Steven

• Klaas

Bedankt voor je info,niet echt positief twijfelen nog over vakantie maart,voordat je het weet heb je een burgeroorlog.

• steven

Ook niet negatief, als de situatie niet veranderd, kan je gewoon op vakantie, net als twee jaar geleden.

• aart bos

politiek lijkt het, hoe vreemd ook, redelijk stabiel. er komen weer verkiezingen over de inhoud van de nieuwe grondwet en de oppositie ziet, op dit moment, af van protesten en demonstraties.

heel het land heetf al ruim 2 jaar geen idee en probeert met z'n allen in ieder geval “het dagelijkse brood” te verdienen.

in hurghada is het zonnig. ( maar dat is het dagelijks en wist je al en is niet de bedoeling van je vraag )

veel toeristen hebben omgeboekt of andere bestemmingen gekozen. dus stilste kerst ooit met behoorlijk lege hotels. de toeristen die wel kwamen zijn relatief ver van de stad ondergebracht en komen ook niet verder dan het resort.

de stad is ( veels te ) stil !!

dus is er hier “niks” aan de hand en verwacht ik dat ook niet.

kom maar genieten….

( optimistische ) aart

• Hermann (Wulff-vrijetijd v.o.f.) (Beheerder)

Ben er niet bang voor, kom gewoon de 26e januari en heb nu wel het adres van Aart, 2 senseo graag!

• edwin maks

Lekker hoor,

wij komen over 10 dagen pas…

tot die tijd werken, oudejaarsnacht vieren ( of vier je nieuwjaarsdag? )

en dan………………………Roets op naar Hurghada.

2 jaar geleden was ik er ook met die totale rust.

Had toen geen last van oproer of iets dergelijks..

Ik blijf dus gewoon 2 maal per jaar komen…

Aart, voor mij een koude en voor mijn vrouw een droge graaggggggggggggggggggg

• steven

Wij komen ook……..over een half jaar! Twee jaar geleden waren wij

er ook net na de revolutie en heel egoistisch gezien was het wel lekker

al die extra aandacht, niet wachten bij de glijbanen, lekkere cocktails enz.

Maar voor al die een boterham verdienen aan de toeristen, hopen wij

toch op drukte!

• Klaas

Denk dat wij ook maar gaan begin maart.Morsi zal zijn gemak echt wel houden die is door de VS met handen en voeten gebonden.