Heeft er iemand informatie over sportvissen?
Hallo Bart.
Heb het volgende gevonden voor je bij eerdere berichtjes op dit prikbord.
Als je rechts bij ( zoeken ) invult ( vissen ) kom je onderstaand bericht tegen . Topic ( vissen in hurghada ) gepost door Kameleon.
——————————————————————————————————————
Re: vissen in Hurghada
Gepost door: Henk (Safaga) ()
Datum: 22 juni 2011 09:29
Ik weet eventueel ook wel een adres, je moet daarvoor wel naar Safaga, een drie kwartier rijden vanaf Hurghada.
google eens op ( motoryacht bruce )voor foto's en meer informatie.
Je kunt mij eventueel een privé mailtje sturen voor de link.
Henk
———————————————-
groetjes Agnes.
Hoi Agnes,
Wederom bedankt voor je hulp. Ik heb even gekeken naar de site van Bruce, maar 250 euro voor een dag vissen gaat mij wat te ver. En toch wel jammer, want je maakt op zo een dag iets mee wat je wellicht nooit meer zal meemaken. Als je de verhalen leest is het geld het dubbel en dwars waard.
Zaterdag is het zo ver. Vertrek 16:30
Dit jaar geen trip naar Luxor. Ik wil wat meer rondkijken in Hurghada en ook naar het Orange café.
Groetjes Bart
Hallo mensen. Nou het was weer geweldig in Hurghada. We hebben zelfs regen gehad en niet te weinig ook.
Bij een boottrip richting the Dolfinhouse gooide de kok een hengeltje uit. Ik raakte met hem aan de praat en binnnen twee minuten had ik de hengel vast. Van Hurghada naar the Dolfinhouse was het ongeveer 45 min varen en na ongeveer een half uur had ik beet! De vis die naar het kunstaas hapte gaf een enorme dreun ! De hengel miste een oog en de jongens aan boord vlogen naar het achterdek om de lijn handmatig binnen te halen. Er zat een joekel van een tonijn aan de plug. zelfs de kapitein liet zijn roer los. Het was een geweldige ervaring.
Ik heb nog gevraagd of je kan sportvissen en de kok aan boord kon wel wat regelen voor 1000 ep voor een dag en een nacht. Ik weet alleen niet wat voor boot en welk materiaal.
Hieruit blijkt inderdaad dat je gewoon naar een haven moet gaan en vragen. Voor een paar centen is veel mogelijk.
Bedankt voor jullie tips mensen.
agnes Schreef:
——————————————————-
> Ook zou je eens kunnen informeren bij (
> www.voodoodivers.com ) of hun iets weten,
> misschien doen ze ook wel aan sportvissen???
> Dit is het enige nederlandse duikcentrum in
> Hurghada.
Inderdaad een Nederlands DUIKCENTRUM, het woord zegt het al,
aan boord ben je om te duiken, snorkelen en naar de visjes te ‘'kijken’',
dus niet sportvissen.
Weet zeker dat ze hier niets mee te maken willen hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?