Allen Prettige Feestdagen en een goede Jaarwisseling

• Hermann (Wulff-vrijetijd v.o.f.) (Beheerder)

Allen prettige Kerstdagen toegewenst en een goed nieuwjaar, maak er iets moois van.

En laten wij allen duimen dat het in Egypte het komen jaar ook weer rustig wordt.

Ben zelf erg druk geweest met de Sinterklaasperiode en de Kerst komt er weer aan.

Ga snel nog even naar de sneeuw in mijn andere vakantieland/liefde de Harz en dan

26 januari ja hoor naar de zon en u mag raden waar.

Met vriendelijke groet en een kus voor de dames,

Uw beheerder Hermann

p.s. had de afgelopen tijd GEEN klachten, we gaan door.

• agnes

Ook voor jou Herman hele fijne kerstdagen gewenst, een fijne jaarwisseling en de aller beste wensen voor het komende jaar.

Geniet van je vakantie, zowel in de sneeuw als in de zon.

En we genieten weer van het prikbord.

groetjes Agnes.

• aart bos

ook alles wat wenselijk is.

als ze in egypte de herstart van het prikbord als voorbeeld nemen hoe het wel kan schieten we al aardig op. beetje te simpel, weet ik wel

• anneke 1

dank je wel.

ik wens ook iedereen hele fijne feesydagen en een gezond 2013

• mini

Hallo Herman,

Ik wens jou het zelfde toe,en geniet van je vakantie.

Groetjes Mini.

• suzanne

Geniet van je vakantie en alle goeds voor 2013.

Gr. Suzanne

• JolandaH

Ook voor jou en dank dat je t beheer hebt overgenomen.

Groet

Jolanda

• de badmuts

aart bos Schreef:

——————————————————-

> ook alles wat wenselijk is.

> als ze in egypte de herstart van het prikbord als

> voorbeeld nemen hoe het wel kan schieten we al

> aardig op. beetje te simpel, weet ik wel

Dat is zo. Toch was er helemaal niets mis met het vorige prikbord, of waren de vrolijkheid en ludieke opmerkingen niet bevallig voor de Egyptische beheerder??. De wijziging van beheerder was trouwens prima. Zo zie je maar weer dat sommige ongewilde revoluties (Aart aan de boelevaart) toch tot een goed einde kunnen komen. Wat betreft Carla het schaap, die hebben Wilma en ik nooit meer terug gevonden. Waarschijnlijk geeindigd in een shoarmashop. Ook Utreg is van de aardbodem verdwenen en

laten we hopen dat het goed met hem gaat.(ligt te zonnen in Sharm el Naga???) Wat ons betreft. Niet zo goed, omdat bij Wilma in mei endeldarmkanker is geconstateerd. Operatie is ook niet helemaal goed verlopen en er zijn nog steeds kwaadaardige cellen aanwezig. We blijven goede hoop houden. Ondanks alles, een fijne Kerst en een goed en gezond 2013. Ton en Wilma. (ja, eigenlijk hadden we nu in Egypete moeten zijn, maar helaas ……………)

• suzanne

Ton en Wilma.

Jullie ook een fijne kerst en alle goeds voor 2013.

Gr. Suzanne

• trudy

wens alle prikborders een hele fijne en gezellige Kerstdagen …..en een goed uiteinde ….een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezond 2013 .

dat wij alle nog vele jaren vakantie mogen vieren in het warme gezellige Hurghada .

Groetjes Trudy