ziekenhuis

• ingeborg

weet iemand of er een ziekenhuis in hurghada zit en hoe het met de kwaliteit hier gesteld is?

• agnes

Hallo Ingeborg.

Lees de volgende link voor ziekenhuizen in Hurghada en El Gouna.

Ik weet dat er naast Arabia Azur Beach ook een ziekenhuis zit.

Heb ( gelukkig ) geen ervaringen met ziekenhuizen.

http://www.sunstar-investment.net/site_nl/medical.htm

groetjes Agnes.

• steven

Er staat op het forum van het orangecafe ook iets over ziekenhuizen

• Ton

Kijk eok even bij je zorg verzekeraar of ze regels hebben voor de artsen in Hurghada i.v.m. de kosten

• joke

Hoi,

ziekenhuis in El Gouna is het beste heb ik me laten vertellen.

Hadden bij Jol toendertijd een excursie geboekt, ze kwam naar hotel om e.e.a. door te praten.

Zij gaf me toen de raad, mochten we ooit een ziekenhuis nodig hebben we naar El Gouna moesten gaan.

Ook dat je in de ziekenhuizen nooit je paspoort moet afgeven…… zorg dat je altijd een kopie daarvan bij je hebt.

Zelf maak ik er altijd paar extra én is héél handig bij inscheckken Hotel…… anders ben je je pas weer paar dagen kwijt……

Ook van doorlopende reisverzekering maak ik altijd die én zeker van medicijnenpaspoort ….. bij de apotheek doen ze er altijd een bij in het engels i.v.m. allergie medicijnen…..

In iedere koffer gaan die papieren en ook bij de handbagage.

Ook de kopie's van paspoort en reisburo, tickets….

groetjes,

joke.

• joke

Hoi,

Toevallig keek ik net effe op een site van egyptische krant….van zondag 25 november…….

http://english.abram.org.eg

Zet er wel voor http://

Het bericht pakt het hele adres helaas niet………..

even naar beneden: linkse kant: Egypt's public hospital: From bad to worse……..

joke.

• edwin maks

Hallo,

uit ervaring weet ik dat er een hospitaal zit tussen Aladdin en Ali Baba in.

Maar hoop dat je er geen gebruik van hoeft te maken.

Gr. Edwin

• aart bos

stel: er overkomt je iets. je hotel heeft of verzorgt een arts. indien nodig regelen zij een ziekenhuis. geef bij aankomst je paspoort alleen af voor het maken van een kopie, laat het ze niet houden. bij je verzekeringspapieren zit een telnummer in nederland, dus bel dat en geef de naam van het ziekenhuis door. je krijgt onmiddelijk antwoord of je goed zit. heb intussen kontakt met het noodnummer van je reisorganisatie. zij hebben heel veel ervaring. kortom de kans dat je in een “fout” ziekenhuis komt is heel klein.

de toeristen komen terecht in Nilehospital, El Salaa hospital of inderdaad El Gouna. afhankelijk van de kontakten van het hotel.

ben al aardig wat keren, op verzoek, meegeweest en heb bovenstaand gedaan.

laten we hopen dat het allemaal niet nodig is……

• de badmuts

Naast het Three Corners Triton Empire in Hurghada zit ook een hospitaal. NIET DOEN.

• josschie

Naast bell air azure zit het ziekenhuis in hurghada.

hier kun je ook het beste je medicijnen halen zoals: antinal (voor diarree) is stukken goedkoper als in de drogistwinkeltjes.