weet iemand of er een ziekenhuis in hurghada zit en hoe het met de kwaliteit hier gesteld is?
Hoi,
ziekenhuis in El Gouna is het beste heb ik me laten vertellen.
Hadden bij Jol toendertijd een excursie geboekt, ze kwam naar hotel om e.e.a. door te praten.
Zij gaf me toen de raad, mochten we ooit een ziekenhuis nodig hebben we naar El Gouna moesten gaan.
Ook dat je in de ziekenhuizen nooit je paspoort moet afgeven…… zorg dat je altijd een kopie daarvan bij je hebt.
Zelf maak ik er altijd paar extra én is héél handig bij inscheckken Hotel…… anders ben je je pas weer paar dagen kwijt……
Ook van doorlopende reisverzekering maak ik altijd die én zeker van medicijnenpaspoort ….. bij de apotheek doen ze er altijd een bij in het engels i.v.m. allergie medicijnen…..
In iedere koffer gaan die papieren en ook bij de handbagage.
Ook de kopie's van paspoort en reisburo, tickets….
groetjes,
joke.
stel: er overkomt je iets. je hotel heeft of verzorgt een arts. indien nodig regelen zij een ziekenhuis. geef bij aankomst je paspoort alleen af voor het maken van een kopie, laat het ze niet houden. bij je verzekeringspapieren zit een telnummer in nederland, dus bel dat en geef de naam van het ziekenhuis door. je krijgt onmiddelijk antwoord of je goed zit. heb intussen kontakt met het noodnummer van je reisorganisatie. zij hebben heel veel ervaring. kortom de kans dat je in een “fout” ziekenhuis komt is heel klein.
de toeristen komen terecht in Nilehospital, El Salaa hospital of inderdaad El Gouna. afhankelijk van de kontakten van het hotel.
ben al aardig wat keren, op verzoek, meegeweest en heb bovenstaand gedaan.
laten we hopen dat het allemaal niet nodig is……
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?