3e keer Sindbad Aqua Park Resort!

• steven

De beslissing is gevallen!!!! Wat een klap:D

We gaan in de zomer 2013 weer naar Hurghada want we kunnen gewoon niks leukers

vinden op max 5 uur vliegen! En waarom weer Sindbad? niet dat het ergens in uitblinkt, maar het

heeft een aquapark (voorwaarde van de kinderen) en het ligt lekker centraal.

Deze keer niet geboekt bij mijn vertrouwde reisbureau op de hoek, maar bij onlinevakantiegids.nl, een

weloverwogen beslissing. Alles loopt gewoon via Neckermann, we kennen de locatie en we hebben

daar vrienden gemaakt, dus dat zit wel goed. Verder alles gecheckt over dit reisbureau, SGR, ANVR enz lijkt allemaal goed.

Scheelt ons 200 euro (7%), gaan we leuke dingen van doen! Zoals naar Sharm el Naga, wil samen met mijn dochter daar een paar

strandduiken gaan doen:)

Nu alleen maar wachten………..

Steven

• Riet

Super Steven..

Kunnen jullie ook al uitkijken naar de zomer:)

Alleen jammer dat het nog zo lang duurt eh!

• agnes

Hai Steven.

Leuk dat jullie weer hebben gekozen voor Sinbad.

Duurt nog ff, wij mogen eerst, hahaha, maar heb je iets om naar uit te kijken.

groetjes Agnes.

• aart bos

willen graag de exacte datum hebben, dan kunen we bijtijds met de voorbereidingen beginnen. we denken aan: bouwprojecten afronden, links en rechts wat schilderwerk, een leuke cursus “hoe gedraag ik me een beetje” voor een enkele egyptenaar en sharm el naga voorbereiden op “steven de duikert”. al met al een aardige klus, maar 't moet lukken. we benne blijd met jullie beslissing !

• steven

Wij benne blijd dat jullie ook blijd zijn:D Je krijgt het wel druk met je stad opknappen, je heb dit

al aan meer vrienden van orange belooft, als wij komen zal alles wel klaar zijn!

• trudy

agnes Schreef:

——————————————————-

> Hai Steven.

>

> Leuk dat jullie weer hebben gekozen voor Sinbad.

> Duurt nog ff, wij mogen eerst, hahaha, maar heb je

> iets om naar uit te kijken.

>

> groetjes Agnes.

hoi Agnes

wij nog eerder haa haa

groetjes Trudy

• agnes

Hai Trudy.

Wanneer zijn jullie er nou niet!!!

hahahahaha.

groetjes Agnes.

• edwin maks

Heerlijk, wij mogen begin Januari al…..

• suzanne

Wij gaan eind mei en dan naar Marsa Alam. We moeten dus nog heeeeeel lang wachten.

Voor iedereen die binnenkort gaat. Een hele fijne vakantie.