is er een verschil tussen primasol titanic resort en titanic beach resort

• t.heus

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje:

Ik ben aan het kijken voor de zomervakantie.

Nu zag ik titanic resort.

Maar ik word helemaal dol. Opeens zie ik ook kidsworld titanic beach en dan gewoon titanic beach boekbaar bij Arke.

Is dit nu allemaal hetzelfde? en wie is er al geweest en kan mij meer over het eten vertellen?

• agnes

Hallo.

Je hebt 3 soorten Titanics.

Titanic Resort, met aquapark, dit hotel ligt niet aan het strand, , je kunt naar het strand met een shuttelbus naar hotel Aladin aan de overkant.

Dan heb je Titanic Palace en daarnaast het zusterhotel Titanic Beach Spa Resort, ook dit hotel heeft een aquapark. Dit hotel ligt aan het strand.

De mensen van Titanic Palace mogen gebruik maken van Titanic Beach Spa Resort.

Arke heeft ze alle 3 op de site staan.

groetjes Agnes.

• anja

Titanic Beach Spa Resort heeft een glijbanenpark en ligt aan het strand ja maar je loopt heeeel lang tot je knieen in het water voordat het wat dieper wordt. Je kan ook wel via een lange pier

en dan daar het water in. Het eten was wel goed maar het restaurant vond ik erg groot en veel herrie. Ze hadden gelukkig nog een restaurant maar was alleen voor boven de 18 maar ideaal

om rustig te ontbijten, mijn (puber)kids sliepen toch uit maar mochten daar 's avonds ook eten. Buiten zijn er wel wat winkels maar niet zoals het dorp of stadje. Het ligt wel wat ver van het centrum af. Maar voor ons was het een lekkere week voor die prijs. Doe gerust een snorkeltrip met de jongens die langs komen, was erg leuk, ook dolfijnen gezien en goedkoper dan bij de touroperator.

Groet,

Anja