barracuda gezien

• Denise

allo allemaal,

We zijn net terug uit Hurghada na 15 heerlijke dagen in Arabia Azur…ik wil hier toch even delen wat we daar meegemaakt hebben.

Toen we aan het snorkelen waren bij het huisrif daar zagen we opeens een barracuda zwemmen zeker 1.50 meter lang ..dat was wel even schrikken …hij/zij was bezig een grote vissenkop te verslinden ..het was een sensatie voor veel mensen ik denk dat je zoiets niet vaak meemaakt zo dicht bij de kust..ik had niets in de gaten toen ik het water in ging..ik keek naar de waterlijn en zag hem opeens ::o..oeps wat nu te doen..naar het trapje gezwommen en het beest in de gaten gehouden.Gelukkig was hij niet agressief..dus na enige tijd weer verder gegaan met snorkelen.

Ook zijn we met een boor weggeweest en hebben we met dolfijnen gezwommen..was ook een mooie ervaring.

En Aart de thee smaakte prima bij je!!(tu)

Groeten Denise

• anneke 1

wat gaaf!!!!. Wij gaan 18 dec.naar bel air en het lijkt ons machtig

om die joekel ook te zien.(:D

• Klaas

Daarom gaan wij ook naar bel air in maart,wij zijn al 2 maal eerder daar geweest, het snorkelen is daar heel mooi. Eerder gingen wij in maart vaak naar marsa alam maar het het snorkelen bij Arabia is veel mooier.in marsa alam heb je vaak de rooie vlag zodat je niet eens de zee kan.

• josschie

afgelopen jaar ook pijlstaart inktvissen gezien en dolfijnen in de baai bij arabella azure.

• Denise

Hoi Klaas ..in welk hotel zijn jullie in Marsa Alam geweest?Wij wilen er in maart eens gaan kijken..

• Klaas

Wij zijn in het tulip resort en triton sea Beach resort geweest beide keren in maart.het tulip resort vonden wij het mooist wij waren daar twee weken de eerste week was het prima weer we zaten savonds buiten in ons tshirt zo warm was het toen.het rif is werkelijk prachtig van alles gezien schildpad roggen zandhaaien mantas .de tweede week hadden we een zandstorm van bijna een week toen was het afgelopen met het snorkelen de zee was veel te wild om gegaan zwemmen.