hoi Joke,
daar komt mijn foto ook vandaan, mijn vraag is, kent toevallig iemand
dit bureautje en heeft het een kantoortje waar je ff binnen kunt lopen?
toch bedankt voor het zoeken
Hoi steven,
je zou het aan Tilly ( van de dolfijnen) kunnen vragen.
Je zou ook een email kunnen sturen daar naar toe voor de nodige informatie !!!!!
Ik ga zo nog effe een email sturen naar m'n egyptische/nederlandse kennissen om te vragen of zij iets weten.
De man kennende….. zal die wel daar na toe opbellen, zal in ieder geval vragen of hij het adres/kantoor ook aan ze wil vragen….
Dus effe wachten……. zou gauw ik het weet “hoor” je het…… zet het voor verdere belangstellenden dan onder deze topic op !!!
groetjes,
joke.
hihi…..de mijne is wakker…. gekeken en dacht dat het ook wel iets is.
Ook wij hebben afgelopen zomer een paar keer deze beach buggy tours in Hurghada gedaan:
Een korte rit ’s ochtends met onderweg de mogelijkheid om kameel te rijden in een bedouinenkamp waar je ook een kopje thee krijgt aangeboden (je zit dan zo’n 40 minuten in de buggy).
Tijdsduur van 9.00 tot 11.00 uur
Kosten € 30 per persoon.
Een langere rit in de namiddag met zonsondergang en inbegrepen oriëntaals buffet in een bedouinenkamp (je zit dan in totaal zo’n 2 uur in de buggy).
Tijdsduur van 16.00 tot 19.30 uur;
Kosten € 40 per persoon.
Vanuit veiligheidsoverwegingen zijn de beach buggy's bij ons alleen als single te boeken. Hierdoor is het voor gezinnen met kinderen < 16 jaar gelijk minder interessant, helaas.
Sorry Steven ,
Vriendelijke groet uit Luxor,
namens Kingfisher Tours,
Miriam Kok
Website: http://www.kingfishertours.com
Email: egypt@kingfishertours.com
Hoi Miriam,
Eigenlijk wilden we voor dit jaar iets anders……dan ga je zoeken naar een leuk resort met glijbanen,
met All-inn (vinden wij met kinderen heel fijn, wij zelf hebben aan logies genoeg), en dan kun je kiezen
uit landen zoals, Spanje, Griekenland, Turkije, Bulgarije:( en Egypte.
Dan alles op een weegschaal en dan gaat de voorkeur toch weer naar Egypte, want waar vindt je een
Tropische zee met tropische visjes op 5 uur vliegen? Vervolgens heb je dan weer de keus uit verschillende
badplaatsen, en dan valt de keuze weer op Hurghada, want daar hebben we weer lieve mensen ontmoet!
Het is nog niet definitief, zit nog te wachten tot de vluchttijden en andere luchthavens bekend worden.
Groetjes Steven
Leuk hoor Steven, en ik hoop dat het lukt om een mooie aanbieding te vinden.
By the way wij noemen dat gewoon het ongevaarlijke Egypte-virus, als men steeds weer terugkomt naar Egypte.
Heeft één van jullie de vorige keer stiekem van de Nijl gedronken ofzo ()??
Geniet nog van de zondagavond, met BZV of zijn jullie al afgehaakt? Wij mogen altijd pas met de boerkes op maandag via BVN.
Het BZV virus heeft mij niet te pakken, heb het nog nooit gezien, Irene kijkt wel en Nathalie kent alleen maar
de Lucky-TV parodie op BZV en ligt keer op keer in in deuk, ken je die? Anders ff op you tube kijken.
Tja en het Egypte virus………zou je denken, het zal voor ons de vijfde keer worden? En we willen nog een keer,
zonder de kinderen in oktober of november, naar Luxor komen voor een cruise of zo. Want dan is het lekker weer
met af en toe een onweersbui:D
Hoe gaat het met Bakr in de westelijke woestijn, kun je wel contact houden daar?
Groetjes Steven
(Gaan jullie nog op zomervakantie naar Hurghada dit jaar?)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?