Terug uit Egypte

• mini

Hallo lieve mensen,

Gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie uit Egypte.

Hotel Brayka Bay,fijn hotel prachtig snorkelen,

wel vaak troebel om dat het in een baai ligt.

Groetjes Mini.

• anja

Hi mini,

gelukkig heb je het ook zo naar je zin gehad daar, ik heb het nog tegoed, heerlijk.

Wel jammer van het water maar ik denk dat het door de verkeerde wind kwam want ik heb het alleen nog maar helder gezien.

Ga je misschien nog een keer ?

Groet, Anja

• agnes

Hai Mini.

Leuk om te horen dat je weer zo genoten hebt van alles, ondanks het troebele water.

En nu je draai weer vinden hier.

groetjes Agnes.

• Fransje

Hoi Mini,

Welkom thuis.

Ik ben benieuwd naar je verhalen……

Ik zie het allemaal wel verschijnen in een mailtje zodra je daar de tijd voor hebt.

Nog 13 weken en dan mogen wij naar brayka B)

gr Fransje

• mini

Hallo Anja,

Zou best kunnen van die wind,maar het is 10 dagen troebel geweest.

Wij gingen s'morgens vaak om 7 uur al snorkelen,toen was het wel helder.

Maar ondanks dat is het rif prachtig,zelfs 2 steenvissen gezien,koraalduivels,krokodilvis enz.enz.:)

Wie weet gaan we nog een keer terug,maar in princiepe gaan wij niet gauw terug naar het zelfde hotel.

Groetjes Mini.

• mini

Hallo Agnes,

We hebben genoeg gezien hoor daar,was heerlijk.

Wel weer wennen hier aan de kou,was daar zo lekker warm.;)

Groetjes Mini.

• mini

Hallo Fransje,

Ik zal je van de week even een mailtje sturen,en geef mij dan even je adres.

Ik heb een plattegrond van het hotel voor je,kan ik het opsturen naar je.

Groetjes Mini.

• Hermann Wulff (Beheerder)

En het mooie is dat uw beheerder eind Januari nog mag gaan, dit jaar niet met mijn vrouw maar met mijn oudste zoon.

Fijn 11 of 12 dagen niets doen, zon,zee en lezen, komt goed. Nu nog even een paar weken de sint uit hangen en de Kerstman.

Moet wel mijn zakgeld bij elkaar verdienen. En als ik dan thuis kom direct door naar de sneeuw, weekje mensen met een

verstandelijke beperking begeleiden in het Harzgebergte. zie: http://www.harz.startpagina.nl en http://www.harz-vakantie.com

Groet, Hermann

• Blont

Hallo Mini,

Wij vertrekken binnenkort voor 1,5e week Brayka Bay.

Wij gaan met een groep van eerst 6 personen en wat later komen er nog 4 bij, totaal zijn we dus met z'n 10-en.

Voornamelijk om te duiken en verder te relaxen. We zijn wel vaker in Egypte geweest (2 x Dahab, 1 x liveaboard deep-south vertrek vanuit Marsa Alam), maar nog nooit vast op M.A gebleven.

Heb je antwoord op de volgende vragen:

- Is het mogelijk om met de hele groep aan een tafel te eten (ontbijt/lunch/diner), dus m.a.w. kunnen ze voor 10 man dekken?

- Hoe zijn de fitness-mogelijkheden? Ik lees wel iets over groepslessen, wat moet ik me daarbij voorstellen?

Is de fitnessruimte erg groot? Wat voor apparatuur staat daar?

- Worden er strandlakens op de kamer neergelegd of kan je die ergens ophalen?

- Tips en trucs, waarop letten, wat wel en wat juist niet doen, alles wat je verder maar kwijt wil……Graag!!

Alvast bedankt voor de info!

• anja

In het restaurant moet dat te regelen zijn, er is ruimte genoeg en ze zijn zeer meegaand. Er is altijd een manager aanwezig (die ene niet in pak) en is erg vriendelijk.

Voor de strandlakens krijg je een kaartje en kan je ruilen voor een badlaken bij het hokje op het strand of zwembad, en 's middags weer inleveren, krijg je je pasje terug

voor de volgende dag weer een schone.

Over de sport weet ik niet genoeg alleen dat de massages goed zijn maar ze proberen wel of je iets extra's neemt door b.v. te zeggen dat je huid wel erg droog is,

ja vind je het gek met dat mooie weer en lekkere zeewater haha.

Tip voor de rokers: haal bij aankomst op het vliegveld alvast je sigaretten want bij het hotel zijn de (3) winkeltjes niet veel soeps en erg duur en buiten het hotel is niets, alleen woestijn.

We hebben ze ook nog niet zover om de wifi gratis te geven, maarja dat zijn weer inkomsten want er wordt toch gebruik van gemaakt maar is wel prijzig,

dit voorjaar was t 5€ voor n uurtje geloof ik. Maar goed beter iets dan niets.

Ik zou zeggen, ga het zien en je moet niet alles vantevoren weten toch, geniet ervan.

m.vr.gr, Anja