weer in februari

• DJ

hallo,we zijn al verschillende malen in hurghada geweest ,dat was altijd in november of in april,dat was super.

nu gaan we eind februari…wat moet ik me wat weer en eventueel extra warme kleding er van voorstellen?is het overdag niet te koud om in korte broek/zwembroek aan t zwembad te liggen?

ik hoor graag de reacties van jullie

alvast mijn dank

• aart bos

de wind bepaalt de koelte in de zomer en de kou in de winter.

overdag uit het windje=heerlijk, voor 'savonds vest/trui mee

• steven

Aart, zie ik het nou goed op je FB, een regenbuitje gisteravond? Hoe lang geleden was dat?

Gr Steven

• aart bos

regenbuitje? een echte voor een half uur. 2 km verderop een paar druppels en 4 km verderop helemaal niks. zoiets noem je dus een lokale bui….

inderdaad bijna 3 jaar geleden, maar toen nog veel meer

zelfs de bliksum ging tekeer

• agnes

Hallo DJ.

Zijn al vaker in de maanden december en januari geweest. Februari zal denk ik niet veel verschillen. Temperatuur 22/25 graden, met een beetje geluk iets warmer. Dit is afhankelijk van de wind, dat kan per jaar verschillen. Overdag heerlijk vertoeven aan het strand of zwembad met een windschermpje. Uit het water voelt het ff fris aan maar in de zon voelt het goed. Mits het een verwarmd zwembad is kun je fijn zwemmen anders is het te koud. Het zeewater is dan aangenamer, 22/23 graden. Overdag in de zon en met een windschermpje is het genieten. Overdag volstaat zomerkleding, ook voor binnen, maar voor sávonds buiten is zeker een trui/vest/ en eventueel een lange broek gewenst.

groetjes Agnes.

• josschie

Ik zou zeker kijken voor een hotel met verwarmd zwembad,anders is het toch wel fris.

De zee is heerlijk,en s avonds een vest en lange broek aan.

overdag lekker warm maar wel korte dagen.

Om 16:00 uur koelt het af en word het al gauw donker