3e keer met Denise

• Lutje

Beste allemaal,

Omdat ik al een hele tijd negatieve dingen over Denise lees moet mij toch iets van het hart.Ik zie een vaste club die zich bezig houdt met het afbreken van Denise omwille van andere aanbieders en vind dat erg ver gaan en zeer onterecht.

Misschien is het in Egypte en op dit prikbord gebruikelijk om mensen/concurrentie af te kraken of de grond in te boren,maar ik vind zoiets écht niet kunnen.

Inmiddels ken ik Denise als een zeer bijzondere dame die letterlijk alles in het werk stelt om een excursie uniek te maken.

Als je bepaalde wensen hebt,dan probeert zij die in vervulling te laten gaan en doet letterlijk álles wat in haar vermogen ligt.Soms voel je je weleens opgelaten als er mensen van een andere organisatie op dezelfde locatie zijn,want je krijgt echt een voorkeursbehandeling. Als iets niet bevalt kan je dat gelijk doorgeven en wordt het indien mogelijk in orde gebracht(hebben wij hier zelf geen ervaring mee). Denise informeert of alles leuk en goed was,dus picco bello zou ik willen zeggen.Dus ik begrijp sommige commentaren écht niet,want onze ervaring is totaal anders en het lijkt mij sterk dat wij de enige zijn.

In het verleden hebben wij verschillende excursies gemaakt die ondanks de hoge prijs bijna slecht te noemen waren,en werden we ziek bovendien.

Het is een heerlijk gevoel om alles in Nederland met korting te kunnen regelen en je nergens zorgen over te hoeven maken,écht geweldig!

Inmiddels heb ik voor de 3e keer bij haar geboekt, natuurlijk zijn er meer goede aanbieders,maar zo goed als Denise…ik denk het niet nee.

• steven

Dit prikbord is er mede voor ervaringen met elkaar te delen, positief en negatief. Ik heb zelf tot

nu toe alleen maar positief geschreven over oa; Tilly, Orange-cafe en Kingfishertours omdat ze dat

in mijn ogen verdienden, als dat niet zo was, dan had ik dat ook hier beschreven.

Maar let wel op…… je kunt in 5 minuten afbreken wat iemand in zijn hele leven heeft opgebouwd

dus wees voorzichtig met te emotionele reacties, laat het wat bezinken en neem de andere omstandigheden

in ogenschouw.

Steven

• Dena Mitam

ik ben het helemaal eens met lutje,ook wij hebben een zeer goede ervaring met kamal en denise aankomende kerst zijn we er weer en ook dan hebben we weer geboekt bij denise.