Arabella heeft kleine zwembad dicht?

• JolandaH

Hallo, ik krijg net van mn touroperator te horen dat t kleine zwembad dicht zou zijn ivm onderhoud (ik heb geboekt voor maart 2013). Kan iemand die daar al geweest is mij daar een en andere over vertellen, bv dat is juist t gezellige of ..of.. ? Alvast bedankt.

Groet Jolanda (die blij is dat we weer kunnen posten; dank nieuwe beheerder!)

• DJ

ja klopt ,heb via ashraf farouk (general manager)op een mail gelezen .

Dear Guests & friends,

In our continuous efforts to upgrade the services and facilities of the hotel, I would like to announce that we will be renovating our Small pool from 15/1/2013 to 15/3/2013.

During this time our large pool which was renovated last June will be heated so that you can enjoy your vacation without disturbance.

Thank you and we are working to make things better for you.

• JolandaH

Ben jij toevallig in arabella geweest: welk zwembad is t gezelligst?

• joke

Hoi Jolanda,

wij zijn vorig jar in Arabella geweest (maart/april).

Is waar je van houdt: een zwembad met animatie, de ander zonder.

Verder kun je op 2 plaatsen op het strand terecht: één die aansluit op Arabia (wij hadden een fijn plekje: gebouwd door duitsers, uit de wind, naast de kamers mét zeezicht < met duikschool aan de achterkant gebouw>) met uitzicht op de pier van Arabia.

Strand 2 is bij de haven, vlak bij de duikplaats voor beginners. Hier is een heel mooi rif.

Groetjes,

Joke.

• josschie

het grote zwembad is gezelliger met zwembadbar, en animatie vind ook hier plaats.

tevens zal dit bad verwarmd gaan worden tijdens de renovatie van het kleine zwembad.

• JolandaH

Vind animatie altijd wel geinig, al is t maar om te kijken….

• josschie

Hier een foto van de vorderingen van het zwembad, zal half maart klaar zijn.

Het grote zwembad is nu verwarmd en men kan daar gebruik van maken.

• JolandaH

Thanks!

• JolandaH

Dit zwembad is sinds gisteren weer open.

• JolandaH

Afgelopen woensdag was dus de opening van dit zwembad. Hadden ze erg leuk georganiseerd de feestlunch! Vandaag lag er op de de hotelkamer een dvd van de opening….ben zeer benieuwd. Wat n leuke attentie!!