Orangecafe-hurghada.nl

• ina

Orange cafe is nu te vinden op een eigen website orangecafe-hurghada met punt nl erachter

• rudolf

Ik moet zeggen ziet er goed uit de nieuwe site, Complimenten voor degene die hem gemaakt heeft, heel overzichtelijk. Vooral de plattegrond die erbij staat, die men overigens apart kan kopen heb ik mij laten vertellen bij Aart en Marianne.

RudolfX(

• aart bos

ik heb, als rechtgeaarde digi-debiel, enorm respect voor mensen die met behulp van een toetsenbord en allerlei trucs zoiets in mekaar weten te zetten.

dikke waardering en zoenen.

marianne & aart

• jolanda_rob

Goede avond,

Wij gaan dinsdag naar Eygpte en willen toch wel een lekker bakkie komen doen in het Orange Cafe.

We zitten in het Threen corners sunny beach hoe ver is dit hier vandaan ?

En wie gaan er aankomende dinsdag nog meer volgens mijn zit het vliegtuig nog niet half vol namelijk.

• aart bos

hallo jolanda en rob. om meteen met het belangrijkste te beginnen: ga genieten van een fijne relaxte vakantie. en vergeet vooral niet effies onder water rond te kijken. het is echt bijzonder wat daar allemaal te zien is!

jullie hotel zit in dahar, dat is de oude stad en wij zitten aan de nieuwe boulevard el mamcha of village road. wordt dus een taxi en tussen de 20-25 pond is vgl ons een redelijk bedrag. vraag orange cafe-el mamcha opposite royal palace hotel.

GA GENIETEN

• Lidwien61

Hoi Jolanda,

Ik zit samen met m'n 2 zussen ook in het vliegtuig, wij gaan naar Arabella.

Groetjes

Lidwien

• agnes

Hallo Lidwien.

Joke die er nu nog zit had geboekt voor Arabia en kwam terecht in Arabella.

Ze schreef vandaag in haar sms aan mij dat er mensen vandaag die geboekt hadden voor Arabella nu dus naar Arabia werden gestuurd.

Zal waarschijnlijk komen doordat Arabella nu behoorlijk vol zit en ze een 2de hotel openen daar deze bij elkaar horen. Dus misschien een kans dat je naar Arabia gaat???

Maar ach, ook daar schijnt de zon, toch.

fijne vakantie,

groetjes Agnes.

• jolanda_rob

We hoorde ook geluiden dat de vliegtuigen nog niet half vol zitten richting Egypte klopt dit ??

• horus

De website bezocht. Heel mooi in elkaar geknutseld, alle lof! “Evenementen” aangeklikt en het viel mij weer op dat sinterklaas toch werkelijk een knappe man is.

• Lidwien61

Hoi Agnes,

Bedankt voor de informatie, zolang we kunnen zonnen, snorkelen en luilakken vinden wij alles best. Zo te zien zijn beide hotels voor ons doen best luxe. Dus wij vermaken ons prima, wij zijn met weinig tevreden.

Nu lekker verder inpakken en dan bijna wegwezen mhmmm!

Groetjes Lidwien