Ligt het huisrif over de ganse lengte van de hotels of mogen de 3 hotels gebruik maken van 1 huisrif? Voor welk hotel ligt het huisrif dan?
je kunt bij arabella in de haven het water ingaan en langs alle drie de hotels zwemmen (heb ik gedaan) en je komt de mooiste vissen tegen.
Ik heb o.a pijlstaartinktvissen, roggen,hele grote kogelvissen,grote maanvissen,inktvissen,rode duivels,dolfijn,grootbekmakrelen,zeeschildpadden, noem maar op.
gewoon prachtig,die kleuren.
Hiervoor hoef je niet met een boot de zee op, het is allemaal voor je hotel.
Hai Miek.
De mensen van Bel Air komen bij Arabia de pier op om te gaan snorkelen. Kijk maar eens op de foto's, zie je een lang zandpad en aan het einde de ronde pier waar je het water in kunt. Ook zit hier een restaurant waar je kunt eten. En je kunt helemaal langs de lagunes lopen die slingeren rond Arabia en Arabella naar Arabella toe.
Maar af en toe is het me niet helemaal duidelijk waar je wel wat en wat niet mag. Of je bij de één wel gebruik mag maken van het strand en het restaurant op de pier bij Arabia. Volgens mij mogen alleen de mensen van Bel Air gebruik maken van Arabia en de mensen van Arabella vlg mij niet???
Arabella heeft ook een eigen huisrif.
Wij gaan naar Arabia en gaan weer lekker genieten voor de 2de keer. Ff aftellen tot April, hahaha.
groetjes Agnes.
Volgens mij is t inderdaad ook zo Agnes: bel air- gasten mogen van (gedeelte) strand gebruik maken van arabella. Arabella mag eten en in zwembad bij bel air; niet andersom en arabella staat “alleen”.
Ivm opknappen zwembaden/restaurants van een van de hotels worden/ werden hierop dan uitzonderingen gemaakt.
Toen ik 6 jaar geleden in arabia zat kwamen mensen van arabella naar de pier bij arabia om te snorkelen en vanwege handige trapje. De ene dag werden die teruggestuurd, de andere dag niet…
In voorjaar staat voor ons arabella op t programma
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?