bustocht,aart

• anneke 1

hoi,

als wij er zijn is het de eerste dinsdag kerst en de week erop nieuwjaarsdag.

Doe je het dan misschien op een andere dag, het lijkt ons heel interressant.:?

• aart bos

die smiley wordt steeds rood en kijkt boos !

heel intimiderend !

heb zojuist besloten met kerst in nederland te zijn, maar….

ik beloof je een geweldige citytrip ( met een hartstikke leuke nederlandse gids ) op de dag die jullie/we maken na overleg )

trouwens kerst is voor de egyptenaren GEEN byzondere dag ( alleen in de hotels ), dus voor het dagelijks leven in de stad maakt het geen verschil.

kortom: daar komen we wel uit.

afz: ietwat geschrokken en angstige aart

wie is toch die anneke1 ?

• anneke 1

hahaha, een hele lieve oma van 3 kleindochters, met lang blond haar, en nooit boos hoor.

Ook zangeres geweest van het ned.lied.

Bustocht komt in orde, verheug me erop;)

• aart bos

helemaal opgelucht,

drie ( 3 ) lieve kleindochters met een zingende oma is een uniek stel.

• steven

Tijdens het avondeten drie belangrijke dingen besproken, de economie, de formatie en de zomervakantie……..

de eerste twee opgelost:D, de laatste nog niet:(

Ik: waar zullen we eens heen gaan, Turkije, griekenland, kroatie, bulgarije of spanje? we hebben immers in

egypte alles al gezien afgelopen jaren, Luxor, Cairo, Sharm el Naga, met Tilly en Aart weg geweest.

Lauwe reakties…..

Irene: Zullen we anders toch nog maar een keer naar Sindbad gaan

Kinderen: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Irene: Kunnen we weer gezellig met Aartje op stap en een koffer vol lekkers/frikandellen voor hem meenemen

Ik: (realist) Maar wat als om wat voorn reden, Aart op ons moment niet in Hurghada is….

Stilte…………..Mmmmwhaaaa dan gaan we wel ergens anders heen….

Kortom we zijn er nog niet uit………misschien toch wel weer Sindbad(:P)

• aart bos

zie het theater kemperman dit ooit nog in een uitverkocht carre spelen.

ik zal graag mijn bijrol gewoon doen. ik ben dus hier ( wil de kans op een oscar niet mislopen )

kinderen zijn toch altijd de bepalende faktor ( denken ze )

• steven

:D:D:D

• steven

Was geen blijspel hoor………is ech gebeurt:S