tip van joke over orange cafe

• aart bos

ik kreeg in een privebericht van joke de hint dat het ongeveer 2 jr geleden moet zijn dat marianne en ik Orange cafe hadden overgenomen.

even opgezocht en ze heeft gelijk op 22 okt 2010 is dat gebeurd.

sindsdien weinig gebeurd: kleine revolutie met alle gevolgen vandien, bijna “naar de klote” maar we benne er nog, en alle dagen lachend!!.

en het allerleukste we hebben zoveel snoetjes leren kennen bij de prikbordnamen.

ik ben even naar de 88ste verjaardag van me moeder, maar kom 24/10 weer naar huis. kunnen we de 25ste wel een keil op Orange cafe nemen en ik neem wat lekkers mee uit nederland.

alle prikborders zijn uitgenodigd !

marianne&aart

GEEN IDEE WAROM HET ER TWEE KEER STAAT, MISSCHIEN 1 X VOOR IEDER JAAR

• aart bos

ik kreeg in een privebericht van joke de hint dat het ongeveer 2 jr geleden moet zijn dat marianne en ik Orange cafe hadden overgenomen.

even opgezocht en ze heeft gelijk op 22 okt 2010 is dat gebeurd.

sindsdien weinig gebeurd: kleine revolutie met alle gevolgen vandien, bijna “naar de klote” maar we benne er nog, en alle dagen lachend!!.

en het allerleukste we hebben zoveel snoetjes leren kennen bij de prikbordnamen.

ik ben even naar de 88ste verjaardag van me moeder, maar kom 24/10 weer naar huis. kunnen we de 25ste wel een keil op Orange cafe nemen en ik neem wat lekkers mee uit nederland.

alle prikborders zijn uitgenodigd !

marianne&aart ( en alles weer in blauw )

• agnes

Hai Aart en Marianne.

En dat er nog maar vele jaren mogen volgen met het Orange Cafe en heel veel mensen de weg hier naar toe vinden.

Bij deze ook alvast Van Harte Gefeliciteerd met je moeders verjaardag.

Geniet er samen van met de hele familie en van je verblijf in ons kikkerlandje.

groetjes Agnes.

• edwin maks

Aart,

mag ik ipv in oktober, ook halverwege Januari komen?

ben dan toch in de buurt?

Uiteraard met een kleine verrassing….

Edwin

• anneke 1

eerst ik.18 dec.tot en met 8 jan.

Gefeliciteerd met je moeder!!!!:)-D

• Ben de Boer

Hey Aart en Marianne,

hoop dat je een leuk “jubileum”hebt gehad.

Groetjes uit Borne van Karin en Ben, wij waren er tijdens de farce met het EK (vrouw in rolstoel). Kon er ook nog wel ff bij voor jullie, grote pech natuurlijk!!!

Wij gaan in december 2 weekjes naar Egypte maar het wordt deze keer weer Sharm, vind ik wat duiken/snorkelen betreft toch mooier. En helaas is het net iets te ver om ff op de koffie te komen. Anyway: wij wensen jullie heel veel zakelijk succes en zullen elkaar binnenkort beslist weer ontmoeten. Onze volgende keer Hurghada zal beslist in de buurt van jullie top kroeg zijn want het oude gedeelte hebben wij wel gezien!!!

Groetjes, Ben en Karin

• Frans Bos

He Aart,

Dit is lang geleden dat ik op het PB kon komen.

Had om mij nog steeds onduidelijke redenen een ban opgekregen, waar ik ondanks vele verzoeken nooi een verklaring over heb gehad.

Hoe is het leven in Hurghada?

Ben er ruim een jaar niet geweest door prive omstandigheden.

Mijn vrouw gaat in januari een week en daarna willen we in april weer drie weken jullie kant op.

Hoop dat Jozef de weg nog kan vinden naar jullie cafe, Is hij nog steeds driver in Hurghada met hetzelfde nummer nog steeds?

Als hij een ander nummer heeft zou je mij die dan even kunnen sturen?

Maar ben vooral benieuwd naar je mening over de situatie in Hurghada, hoor verontrustende berichten maar wil het liever horen van de mensen die er wonen.

Hoor het wel van je, en wens jullie alvast hele fijne feestdagen.

Groet,

Frans Bos

• anneke 1

heel gezellig met aart en marianne, we hebben met een clubje heerlijk gegeten daar.

Ik een lekkere biefstuk en de anderen uiteraart een frikandel spes.

een aanrader.(tu)