rondje door de stad

• utr.gek

beste luitjes , deze trip kan ik je zeker aanbevelen , je ziet het echte leven van hrgda , uitkijkpunt , begraafplaats , moskee , visafslag , marina , de kerk en tot slot de markt in dehar en natuurlijk rijdend door de woonwijken eg een aanrader , kortom neem je camera mee en met de begeleiding van aart zit het wel goed , wat je ook zeker moet doen is de trip snorkelen in sharma el naga , het lijkt wel of je vanaf het strand zo een aqarium in loopt . gr utr.gek

• joke

hoi utr,gek….. al je echte naam zou mooier zijn….

in de loop der jaren zelf al het nodige ontdekt……met de benenwagen, taxi en met vrienden daar…..dit jaar nog effe het aquarium bekijken in dahar….

Natuurlijk de soekh… altijd 2x per week….. al is het alleen maar voor de aardbeien, heerlijke (kleine) groene bananen, de mini meloenen en de mandarijnen….(ook al krijgen we de nodige fruitmanden van het hotel)….

Heb van m'n kennissen begrepen dat de nieuwe moskee eindelijk (bijna) af is…..dus die staat ook weer op het programma…

Ook bezoek aan de mc donalds voor de kinderen van onze kennissen aldaar…. die vinden het er prachtig….. wij ietsjes minder…. maar zij genieten en da's toch de bedoeling…. (wij van hun gezichtjes) en wij genieten ervan dat we bij hun thuis mogen eten !!!

Bezoekje bij vrienden van onze kennissen die wonen in dahar… in een straat waar niet zo gauw iemand komt maar waar je boven op het dak een prachtig uitzicht hebt over dahar….genieten daar van de heerlijk gebakken koekjes… en vraag deze keer niet of ik er nog eentje voor onderweg mag ( schaam me nog… kreeg hele zak met koekjes mee)

En dan eindelijk ook eens een keer naar Sharm El Naga…..

groetjes,

joke.