Wie kan me helpen???

• danielle

Goedemiddag alle..

Over 3weken zijn wij weer heerlijk 10dgn in Hurghada,

Nu is mij vraag :

In Makadibay zit een dolfinarium..

weet iemand daar de prijzen van?

de site werkt namelijk niet en ze reageren niet op me email.

Wil zelf graag in zee met dolfijnen zwemmen maar aangezien ik altijd pech heb, heb ik de hoop opgegeven.

Alvast bedankt.

• aart bos

is volgens mij nooit geopend. grote problemen gehad doordat ze de dolfijnen wel heel erg slecht behandelden.dus is het misschien wel logisch dat je geen antwoord krijgt. heb een hele fijne vakantie !

• danielle

bedankt voor je reactie aart.

maar op youtube zijn veeel filmpjes te zien van mensen dke zwemmen met dolfijnen in dat dolfinarium.

afgelopen januari kreeg ik nog een papier te zien van dat gebeuren..

we zullen het wel zien.

jou kennende als iemand die veel weet over hurghada, weet je vast ook wel of het dolfijnen seizoen is in de rode zee?haha.

u bent toch van Orange Cafe??!!

groetjes

• steven

Hoi Danielle,

Aart is inderdaad van het orange cafe en weet een hele hoop, Aart is toevallig vandaag vertrokken voor familie bezoek

In nederland en alles bij zijn moeder opeten!:D

Dus verwacht niet snel een antwoord op je vraag, ik persoonlijk heb dat dolfinarium op een afstand van de

Doorgaande weg zien liggen, en het zag er doods en onaf uit:S

Groetjes steven

• ~Irma~

Boek een dolfijnentoer bij Tilly. Echt geweldig !!!

Zie mijn topic:

http://hurghada.startpagina.nl/prikbord/15749817/dolfijnentour-met-tilly#msg-15749817

• Tilly Hurghada

Het Dolfinarium in Makadi is zeer zeker open.

Er is iedere dag een show en ook kun je iedere dag met dolfijnen zwemmen.

Het is er zelfs behoorlijk druk.

Ik kan wel even voor je aan Diana vragen wat de prijzen zijn. Zij is de assistente van de eigenaar.

Stuur mij maar even prive bericht en ik zal ondertissen navragen.

Groetjes

• schollekop

tilly ik zou graag met je in contackt komen wij vliegen a.s donderdag naar hurghada toe

• agnes

Hallo.

Heb je een privé berichtje gedaan met het mailadres van Tilly daar het kort dag word en Tilly hier misschien niet iedere dag naar dit prikbord kijkt.

groetjes Agnes.

• schollekop

dank je wel agnes je bent een schat

• agnes

Moet je wel je privé berichtje even openen, zie dat je hem nog niet gelezen hebt.

Je krijgt hem binnen in je mailbox o.v.v. noraply, op de link klikken om te openen.

Graag gedaan,

groetjesssssssss