.Kunnen we misschien gelijk dat standbeeld(je) onthullen weet je nog???
Zoe maar vast een mooi plekkie uit.
groetjes Agnes.
agnes Schreef:
——————————————————-
> Zaterdag onze vakantie geboekt, nu niet voor de
> wintermaanden maar gaan nu lekker voor April.
> 16 dagen genieten in Arabia Azur voor de 2de
> keer.
> Ook wij boeken altijd bij Arke, extra voordeeltje
> bij diverse hotels voor 55 plussers.
> Nu nog ff de winter door, hahaha. In ieder geval
> een lekker vooruitzicht.
Heerlijk voor jullie Aggie en Karel!!!(tu)B)
Hai Steven.
Zeker weten, gaan er weer van genieten.
Zag je leuke berichtje bij een andere topic.
Jullie hebben al een hoop gezien maar wat dacht je van een leuke ballonvaart in Luxor bij Miriam, dat heb je nog niet gedaan, hahaha. Of een leuke fietstour door Luxor.
Een hele andere kijk op Egypte.
Wij hebben pas geleden nog een ballonvaart gedaan en dat is zo mooi, lijkt me daar ook geweldig. Hier ben je altijd afhankelijk van het weer, maar daar in de zon, lijkt me geweldig.
En Egypte gaat toch nooit vervelen, lieve mensen,mooi weer, zon, zee, strand, snorkelen, goed eten.
En als de kids het naar de zin hebben genieten de ouders des te meer.
Succes met je keus.
groetjes Agnes.
Ja, kan me voorstellen dat de kids graag glijbanen willen en de andere redenen kan ik ook begrijpen.
Wij gaan weer meer voor het snorkelen, hebben de smaak daarvan te pakken en dat kan hier, fijn dat je dan niet gelijk weer met een excursie mee hoeft.
Gelukkig kunnen we kiezen uit de vele hotels met diverse mogelijkheden voor iedereen.
Maar gelukkig rijden er taxi's die ons overal naar toe kunnen rijden.
Hoi Joke,
Tja, het is en blijft een paradijsje daar hé….Het wordt dus weer genieten en oude bekenden ontmoeten.
Ik vind het ook altijd geweldig om te proberen een “echt” praatje te maken met de hotelmedewerkers of winkeliers, taxichauffeurs.
Volgens mij gaf jij ooit die tip om de tuinman eens een fooitje te geven, en dat doen we tegenwoordig altijd trouw, onvergetelijk hoe blij hij was, dan sta je weer eens met je beide voeten op de grond en weet je hoe goed je het hebt.
Ik zie dus uit naar jullie reisverslag(en) of er moet een klein wondertje (=baan) gebeuren, dan ben ik, in het voorjaar ook weer op m'n plekkie!
Groetjes,
Lidwien
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?